Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 19.04.2018
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Αποστόλης Ζώης
Η 1η Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών θα αποτελείται από έξι 4ωρες εκπαιδευτικές συναντήσεις, που θα ξεκινήσουν στις 21 του μηνός και θα ολοκληρωθούν στις 15 Ιουλίου. Ειδικότερα, πρόσκληση στους Τρικαλινούς Επιχειρηματίες για συμμετοχή στην Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών, απευθύνουν ο Δήμος Τρικκαίων σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Τρικάλων και τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων και με την υποστήριξη της Optimal HR Group.
Αποτελεσματικότητα
Η καινοτόμα αυτή δράση του Δήμου Τρικκαίων, όπως ανακοινώθηκε επίσημα, αφορά σε ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των τρικαλινών επιχειρήσεων, βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης, και ανάδειξη των τρικαλινών επιχειρήσεων ως πρωτοπόρων στη δημιουργία θετικών εμπειριών και εξελιγμένων υπηρεσιών για τους επισκέπτες.
Με τη λειτουργία της Ακαδημίας τίθενται οι βάσεις για την καθιέρωσή της ως ενός σχολείου διαρκούς εκπαίδευσης των τοπικών επιχειρήσεων, ενισχύοντας την τρικαλινή επιχειρηματικότητας.
Στην 1η Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών, θα συμμετέχουν 50 τοπικοί επιχειρηματίες, οι οποίοι θα προέρχονται από τους δύο μεγάλους τομείς της τοπικής οικονομίας που συνδέονται άμεσα με τη λειτουργία του Μύλου των Ξωτικών, εστίαση, Ξενοδοχεία, Λιανεμπόριο και εφοδιαστική Αλυσίδα, Βιομηχανία.
Βασικές προϋποθέσεις για τη συμμετοχή μίας επιχείρησης στην Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου, είναι, να λειτουργεί εντός της Π.Ε. Τρικάλων και να απασχολεί κατ’ ελάχιστον 3 εργαζομένους.
Βασικοί στόχοι της Ακαδημίας του Μύλου των Ξωτικών είναι η πλήρης κατανόηση ότι οι επιχειρήσεις της περιοχής προσεγγίζουν και εξυπηρετούν τους επισκέπτες στα Τρίκαλα ως φιλοξενούμενους και όχι απλώς ως πελάτες, η περαιτέρω βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων σε θέματα εξυπηρέτησης Φιλοξενούμενων, ενισχύοντας το συγκριτικό πλεονέκτημα της πόλης, το Χριστουγεννιάτικο Θεματικό Πάρκο του Δήμου Τρικκαίων, η βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση των Φιλοξενούμενων, κ.ά.