Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 24.04.2018
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Τον περασμένο χειμώνα η εφημερίδα «ΕΡΕΥΝΑ» είχε την χαρά να φιλοξενήσει ομάδα μαθητών του 8ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις της, στο πλαίσιο της υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+K2 Young Media Literatesof Europe.
Στο πρόγραμμα που αφορά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε ευρωπαϊκές χώρες υποστηρίζεται από το Τρικαλινό σχολείο, όπως επίσης και από σχολεία άλλων χωρών. Μεταξύ των στόχων του προγράμματος είναι και η επαφή των μαθητών με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ώστε να εντρυφήσουν το ρόλο τους στην κοινωνία και γενικότερα.
Τον περασμένο Φεβρουάριο οι μαθητές, ξεναγήθηκαν τόσο στο δημοσιογραφικό, όσο και τεχνικό τμήμα, εκθέτοντας τις απορίες τους και λαμβάνοντας απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Έντονες ήταν οι απορίες των μαθητών γύρω από τα στάδια της σύνταξης ενός κειμένου και μετέπειτα της έκδοσης ενός καθημερινού φύλλου, μεταφέροντας τα δικά τους σχόλια.
Δυο σχεδόν μήνες από την επίσκεψη των μαθητών του 8ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων η «ΕΡΕΥΝΑ» είχε την τιμή και τη χαρά να υποδεχτεί αντιπροσωπεία ευρωπαίων εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην εν λόγω σύμπραξη. Καθηγητές από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία, που συνοδευόταν από τις καθηγήτριες του 8ου ΓΕΛ κ.κ. Βασιλική Σαρκατζή και Ευαγγελία Γκάγκα.
Νωρίς το πρωί η αντιπροσωπεία των εκπαιδευτικών πέρασε τις πύλες της εφημερίδας. Στην διάρκεια της ξενάγησης οι εκπαιδευτικοί ενημερωθήκαν για όλα τα στάδια έκδοσης ενός καθημερινού φύλλου, ενώ είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με δημοσιογράφους σχετικά με την Δημοσιογραφία, σε τοπικό, πανελλαδικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Παράλληλα αναφορά έγινε στις διαφορές που κυριαρχούν μεταξύ κεντρικών και επαρχιακών ΜΜΕ, καθώς επίσης και στο ρόλο που διαδραματίζει ένας δημοσιογράφος τοπικής, πανελλαδικής και διεθνής εμβέλειας, όπως κι ένα Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης.
Οι ευρωπαίοι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν πολλές απορίες, λαμβάνοντας τις κατάλληλες απαντήσεις που θα τους βοηθήσουν, ώστε να μεταφέρουν και να μεταδώσουν στους μαθητές τους τα κατάλληλα εφόδια και γνώσεις για το ρόλο των ΜΜΕ.