Κυριακή 22.12.2024 | Εορτάζουν: Αναστασία, Νατάσα, Νατάσσα, Τασία, Σία, Τατία, Τάσα, Τέσα, Ζωΐλος, Ζωΐλα,Ιακώβ, Ιωσήφ, Σήφης, Ιωσηφίνα, Ζοζεφίνα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Η μαζική έξοδος του Πάσχα και η πραγματικότητα για τον τόπο μας

ΤΟΠΙΚΑ 11.04.2018 | 2:00 μμ

Γράφει ο/η

Λάζαρος Μάμαλης

Γράφει ο/η Λάζαρος Μάμαλης

 

Δύο  – τρεις μαρτυρίες για να αντιληφθούμε τι έγινε φέτος το Πάσχα στα Τρίκαλα.

Καλαμπακιώτης γέννημα θρέμμα, άνθρωπος  της… πιάτσας: «Δεν είχαμε δει πότε τόσο λαό στους δρόμους της Καλαμπάκας. Μετά  δυσκολίας διέσχιζες ανήμερα το Πάσχα την Τρικάλων».

Επαγγελματίας της πόλης μας στον κλάδο της διασκέδασης: «Είχαμε τόσο κόσμο που μείναμε από ποτά και αναγκαστήκαμε να ανοίξουμε την κάβα τα ξημερώματα…».

Δεν χρειάζονταν όμως, καν αυτές οι μαρτυρίες για όσους… κυκλοφόρησαν λίγο τις προηγούμενες ημέρες. Ο κόσμος ήταν πολύς. Όχι μόνο οι φοιτητές που ήρθαν και οι ετεροδημότες αλλά και «ξένος» κόσμος που ήρθε για το τριήμερο του Πάσχα στα Τρίκαλα, την Καλαμπάκα και στα χωριά.

Τα στατιστικά στοιχεία από τα διόδια επιβεβαιώνουν τη δική μας αίσθηση. Η φετινή έξοδος του Πάσχα ήταν η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών. Εξου και τα μποτιλιαρίσματα στα διόδια των Μαλγάρων προς Θεσσαλονίκη και της Ελευσίνας προς Αθήνα τα οποία δεν υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια της κρίσης.

Φαίνεται πως οι Έλληνες προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα της κρίσης. Τα λεφτά εξακολουθούν να είναι λειψά. Ωστόσο, προσδιορίζουμε έτσι τις ανάγκες μας ώστε να περισσεύουν δυο – τρεις δεκάρες για μια σύντομη απόδραση και  ας έχουμε απλήρωτο τον ΕΝΦΙΑ…

Αυτή την πραγματικότητα οφείλουμε να την δούμε πρωταρχικά  ως τουριστικός προορισμός. Γιατί μπορεί να μην έχουμε (ακόμη) τουριστική συνείδηση αλλά είμαστε, ως πόλη και ως νομός, τουριστικός προορισμός. Τα ταξιδιωτικά γραφεία μάλιστα, λένε ότι είμαστε ο υπ’ αριθμόν δύο προορισμός για το Πάσχα μετά την Κέρκυρα. Τα Χριστούγεννα ίσως είμαστε ο υπ’ αριθμόν ένα λόγω του «μύλου των ξωτικών». Όλα αυτά δημιουργούν μία πραγματικότητα η οποία έρχεται να υπογραμμίσει την ανάγκη ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού για το πώς μπορεί να ωφεληθεί ακόμη περισσότερο ο τόπος από τους επισκέπτες που ούτως ή άλλως έρχονται. Για παράδειγμα, πως θα μπορούσε να επωφεληθεί η τοπική παραγωγική βάση. Τα τοπικά προϊόντα κλπ. Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο. Θέληση και σχεδιασμός χρειάζονται…

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης