Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΔΙΕΘΝΗ 10.04.2018
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ άφησε στη βαλίτσα του την κλασική του αμφίεση με το μπλουζάκι και το τζιν και επέλεξε να φορέσει ένα σκούρο κοστούμι με μωβ γραβάτα χθες Δευτέρα όταν συναντήθηκε, συνοδεία της συζύγου του, με Αμερικανούς κοινοβουλευτικούς για να ζητήσει συγγνώμη για την κατάχρηση από τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του ενόψει των καταθέσεών του στο Κογκρέσο.
Σήμερα και αύριο ο Ζάκερμπεργκ θα καταθέσει ενώπιων τριών κοινοβουλευτικών επιτροπών προκειμένου να εξηγήσει πώς τα προσωπικά δεδομένα 87 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook έφτασαν στα χέρια της εταιρείας Cambridge Analytica.
Επίσης αναμένεται να ερωτηθεί για τις διαφημίσεις και τις αναρτήσεις Ρώσων στον ιστότοπο στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, σε μια, όπως καταγγέλλουν οι αμερικανικές αρχές, απόπειρα επηρεασμού των ψηφοφόρων υπέρ του Ντόναλντ Τραμπ.
«Δεν είχαμε κατανοήσει το εύρος της ευθύνης μας και αυτό ήταν μεγάλο λάθος», αναμένεται να πει ο Ζάκερμπεργκ, σύμφωνα με τη γραπτή του κατάθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες Δευτέρα από την Επιτροπή Ενέργειας και Εμπορίου της Βουλής των Αντιπροσώπων. «Ήταν δικό μου λάθος και ζητάω συγγνώμη».
Αν οι απαντήσεις του επικεφαλής του Facebook δεν κριθούν επαρκείς, το Κογκρέσο αναμένεται να προχωρήσει στην υιοθέτηση αυστηρού νομοθετικού πλαισίου για τη ρύθμιση των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης. Αναμένοντας αυτή την κίνηση, η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει ότι τάσσεται υπέρ της υιοθέτησης νέας νομοθεσίας η οποία θα υποχρεώνει τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης να αποκαλύπτουν ποιοι βρίσκονται πίσω από πολιτικές διαφημίσεις, όπως το πράττουν ήδη οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί.
Ωστόσο αυστηρότερη ρύθμιση του τρόπου με τον οποίο το Facebook χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του ενδέχεται να επηρεάσει την ικανότητά του να προσελκύσει διαφημιστικά κέρδη, που αποτελούν τα βασικά του έσοδα.