Κυριακή 22.12.2024 | Εορτάζουν: Αναστασία, Νατάσα, Νατάσσα, Τασία, Σία, Τατία, Τάσα, Τέσα, Ζωΐλος, Ζωΐλα,Ιακώβ, Ιωσήφ, Σήφης, Ιωσηφίνα, Ζοζεφίνα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Συνεχίζονται τα «μαθήματα» επιχειρηματικότητας από τη Ακαδημία του Μύλου

ΤΟΠΙΚΑ 15.05.2018 | 8:51 πμ

Γράφει ο/η

Αποστόλης Ζώης

Γράφει ο/η Αποστόλης Ζώης

Για το διήμερο 2 και 3 Ιουνίου 2018, έχει προγραμματιστεί ο επόμενος κύκλος της Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση του δήμου Τρικκαίων. Πρόκειται για πρωτοβουλία του Δήμου σε συνεργασία με Επιμελητήριο και Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων. Αυτή τη φορά θα αναπτυχθεί η στρατηγική της δημιουργίας εμπειριών φιλοξενίας από τις τοπικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Μύλου των Ξωτικών.

Με δεδομένη την απόφαση του Δήμου Τρικκαίων, να προβάλλει διαφημιστικώς, όσους επιχειρηματίες αποκτήσουν το πιστοποιητικό επιμόρφωσης, τα Τρίκαλα πρωτοπορούν ξανά στον τομέα της φιλοξενίας και της επιχειρηματικότητας.

Το διήμερο

Το διήμερο Σάββατο 12 και Κυριακή 13 Μαΐου 2018 πραγματοποιήθηκε – με συνεχώς αυξανόμενη συμμετοχή – ο δεύτερος κύκλος επιμόρφωσης τρικαλινών επιχειρηματιών.

Στις εγκαταστάσεις του ΚΑΕΛΕ του Εμπορικού Συλλόγου, ο κ. Γιώργος Μπαμπαλιάρης της Optimal HR (χορηγία της οποίας αποτελεί και η υλοποίηση της Ακαδημίας), ανέπτυξε στους συμμετέχοντες τις τεχνικές βελτίωσης των πωλήσεων τους. Βασικό μέλημα όμως, παραμένει η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων – επισκεπτών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο. Το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας πλέον υποδέχεται τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες με αναβαθμισμένες υπηρεσίες, καθώς οι επιχειρηματίες επιμορφώθηκαν για τις παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες:

  • Πώληση χωρίς αποτελεσματική επικοινωνία με τον Φιλοξενούμενο μας δε γίνεται
  • Τι εμποδίζει την αποτελεσματική επικοινωνία με τον Φιλοξενούμενο της πόλης
  • Οι κατηγορίες της επικοινωνίας
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες του πωλητή- εξυπηρετητή
  • Παιξίματα ρόλων από τις εμπειρίες κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Θεματικού Πάρκου.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης