Κυριακή 22.12.2024 | Εορτάζουν: Αναστασία, Νατάσα, Νατάσσα, Τασία, Σία, Τατία, Τάσα, Τέσα, Ζωΐλος, Ζωΐλα,Ιακώβ, Ιωσήφ, Σήφης, Ιωσηφίνα, Ζοζεφίνα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Όσοι (στην Καλαμπάκα) πήραν στα σοβαρά τον τουρισμό βγάζουν χρήμα…

ΤΟΠΙΚΑ 27.04.2018 | 5:01 μμ

Γράφει ο/η

Λάζαρος Μάμαλης

Γράφει ο/η Λάζαρος Μάμαλης

Μετέωρα και μόνο Μετέωρα ήταν για πολλά χρόνια το μήνυμα που εξέπεμπε η Καλαμπάκα στους επισκέπτες οι οποίοι δεν είχαν άλλες επιλογές.  Ανέβαιναν στους βράχους των Μετεώρων, πήγαιναν στις Μονές (όταν αυτές ήταν ανοιχτές) και έφευγαν. Άντε, το πολύ – πολύ έτρωγαν και ένα φαγητό, συνήθως της κακιάς ώρας, στο σημείο που τους κατέβαζαν τα λεωφορεία και αγόραζαν εικόνες για ενθύμιο. Αυτό ήταν όλο και όλο το τουριστικό προϊόν που τους προσφέραμε…

Η γκρίνια αναμενόμενη… Για πολλά χρόνια υπήρχε στο δημόσιο διάλογο η συζήτηση για το πώς θα πετύχουμε έστω μια διανυκτέρευση από τα εκατομμύρια των επισκεπτών στα Μετέωρα.  Η συζήτηση αρχικά ήταν θεωρητική με τον καθένα, ειδήμονα αλλά συνήθως μη, να λέει το μακρύ και το… κοντό του.

Στο τέλος καταλάβαμε  ότι δεν μπορείς να επιβάλεις στον επισκέπτη να μείνει μια – δυο μέρες στην Καλαμπάκα. Θα πρέπει κάτι να του προσφέρεις. Μια εμπειρία, ένα όνειρο…

Κι αυτό γιατί στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές τουριστικών προϊόντων αγοράζουν όνειρα. Αγοράζουν τις ωφέλειες τις οποίες προσδοκούν και φαντάζονται ότι θα βιώσουν κατά την επίσκεψή τους σε έναν τουριστικό προορισμό ή κατά τη διαμονή τους σε ένα τουριστικό κατάλυμα.

Αυτό άρχισε να γίνεται πράξη τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα έγιναν μουσεία. Από ιδιώτες, όπως το μουσείο μανιταριών αλλά και από την αυτοδιοίκηση (μουσείο ψηφιακής απεικόνισης, γεωλογικό μουσείο στο Καστράκι) που δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να βιώσουν μια εμπειρία. Το τι περιεχομένου είναι αυτή η εμπειρία είναι ένα άλλο θέμα, αλλά η αλήθεια είναι πως έγιναν κάποια βήματα.

Οι πιο… ψαγμένοι το πήγαν ένα βήμα παρακάτω. Προσφέρουν ολοκληρωμένες εμπειρίες σε επισκέπτες τους οποίους μαζεύουν σε μικρά γκρουπ και τους πηγαίνουν (με το αζημίωτο εννοείται) σε παραγωγικές μονάδες της περιοχής (οινοποιία, αποστακτήρια, τυροκομεία) αλλά και σε μικρές ταβέρνες όπου μπορούν να δοκιμάσουν αυθεντικές γεύσεις της περιοχής.

Όσοι ασχολούνται (στα σοβαρά) με τον τουρισμό έχουν καταλάβει πως αυτή η δουλειά έχει κέρδος όταν διαμορφώνεται αξιόπιστα η προσφορά μιας επιθυμητής από τον καταναλωτή εμπειρίας με χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας και καλής εξυπηρέτησης.  Κι αυτό κάνουν με διόλου ευκαταφρόνητα (για την τσέπη τους) αποτελέσματα. Οι υπόλοιποι απλά φυτοζωούν..

 

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης