Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 23.01.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, στις 17 και 18 Ιανουαρίου 2024, συμμετείχε στην τελευταία κινητικότητα στο πλαίσιο του Έργου Erasmus+ «Παίζοντας και μαθαίνοντας από το παρελθόν», με οικοδεσπότη τη Σχολική Επιθεώρηση της Επαρχίας Ιασίου Ρουμανίας.
Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής συνεργασίας που περιλαμβάνει πέντε ιδρύματα: τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων (GR), τη Σχολική Επιθεώρηση της επαρχίας Ιασίου Inspectoratul Școlar Județean Iași (RO), το Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας (GR), το Istanbul Valiliği / Κυβερνείο Κωνσταντινούπολης (TR) και το Crhack Lab Foligno (IT).
Το έργο ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021 με ανταλλαγές εμπειριών μεταξύ εκπαιδευτικών, εκπροσώπων ΜΚΟ και ειδικών της εκπαίδευσης.
Η κινητικότητα στο Ιάσιο περιελάμβανε την προετοιμασία από τη Σχολική Επιθεώρηση της κομητείας του Ιασίου ενός σύνθετου προγράμματος: ανάλυση εγγράφων διαχείρισης έργου, επισκέψεις μελέτης και ξεναγήσεις συνοδευόμενες από συνεδρίες ανατροφοδότησης, δοκιμή διαδραστικών εφαρμογών και διδακτικά παιχνίδια τα οποία αναπτύχθηκαν σε χώρους με ιδιαίτερη σημασία για τον πολιτισμό και κληρονομιά του Ιασίου, όπως το Παλάτι του Πολιτισμού, το Εθνικό Θέατρο, τον Καθολικό Καθεδρικό Ναό “Sfânta Maria”, τη Βιβλιοθήκη του Τεχνικού Πανεπιστημίου “Gheorghe Asachi”, τα μοναστήρια Golia και Trei Hierarhi.
Επίσης, αναλύθηκαν οι τελικές μορφές των τριών πνευματικών προϊόντων του έργου: ο οδηγός για την εφαρμογή της μάθησης με βάση το παιχνίδι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η εφαρμογή για την παρουσίαση και διάδοση πληροφοριών για την πολιτιστική κληρονομιά για τις τέσσερις πόλεις των εταίρων του έργου (Τρίκαλα, Κωνσταντινούπολη, Foligno και Iași) και το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι (ένα για κάθε χώρα εταίρο), εφαρμογές που στοχεύουν να συμβάλλουν στην υποστήριξη και ανάπτυξη του αναδυόμενου πολιτιστικού και ψηφιακού γραμματισμού των εκπαιδευομένων.
Μέσα από αυτό το έργο δημιουργούνται προϋποθέσεις για τη διαφοροποίηση του μαθησιακού περιβάλλοντος, την τόνωση της δημιουργικότητας του διδακτικού προσωπικού με την ανάπτυξη διδακτικών έργων προσανατολισμένων στην παιχνιδοποίηση και καινοτόμων διδακτικών ψηφιακών εργαλείων. Τα προϊόντα που παράγονται στο πλαίσιο της συνεργασίας ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την αξιοποίηση της τοπικής κληρονομιάς.
Διαφαίνεται και αναδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι ένα πρόγραμμα Erasmus+ προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριοτήτων κινητικότητας, στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν οργανισμοί-εταίροι από διαφορετικά περιβάλλοντα, που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικά πεδία ή σε διαφορετικούς κοινωνικοοικονομικούς τομείς.