Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 25.01.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Εφιάλτη για τις όλες τις οικονομίες ανά τον κόσμο προκαλεί ο πληθωρισμός που φουσκώνει τους τζίρους των σούπερ μάρκετ, χωρίς αύξηση της κατανάλωσης. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της εταιρείας ανάλυσης αγοράς Nielsen IQ για το σύνολο του 2023 είναι ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά με τον κύκλο εργασιών των σούπερ μάρκετ να σπάει το φράγμα των 13,05 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,9% έναντι του 2022.
Το γεγονός αυτό φανερώνει πως τα νοικοκυριά χρειάστηκε να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη δαπανώντας 1,05 δισ. ευρώ παραπάνω σε σχέση με το 2022, για να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Nielsen IQ η συνολική αξία πωλήσεων αυξήθηκε μεσοσταθμικά κατά 8,9%, ενώ ο τζίρος των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCGs) αυξήθηκε κατά 9,1%. Αντίστοιχα οι τιμές τους αυξήθηκαν κατά 8,7% ενώ η ζήτηση σημείωσε οριακή άνοδο, μόλις 0,4%.
Ο τζίρος σε τρόφιμα και ποτά αυξήθηκε 9%, όσο και ο ρυθμός των ανατιμήσεων ανά τεμάχιο, ενώ η ζήτηση παρέμεινε αμετάβλητη σε σχέση με το 2022. Διαφοροποιήσεις παρατηρούνται στον τζίρο (9%) των ειδών προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς, όπου οι ανατιμήσεις ήταν πιο συγκρατημένες (3,7%) και η ζήτηση αυξήθηκε κατά 5,3%.