Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Εκπαίδευση STEAM και καινοτομία

ΤΟΠΙΚΑ 05.02.2024 | 6:17 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων πραγματοποίησε ημερίδα, για την εκπαίδευση STEAM, το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024 στο Μουσείο «Τσιτσάνη», για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων αλλά και μαθητές, σε συνεργασία με το «Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας.

Στην ημερίδα έγινε παρουσίαση project STEAM από εκπαιδευτικούς και μαθητές των παρακάτω σχολείων:

α) Νηπιαγωγείο Ριζαριού: «Smart city, η πόλη που ονειρεύομαι».

β) Δημοτικό Σχολείο Βαλτινού: «STEAM στο Δημοτικό Σχολείο».

γ) 2ο Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας: «Μετεωρολογικός σταθμός με Micro bit».

δ) Η ομάδα «ΑΚΕΤΗ PIRATES» του Αναπτυξιακού Κέντρου Θεσσαλίας το πρόγραμμα «Εικονική περιήγηση στα διασημότερα έργα τέχνης».

Ο κ. Αχιλλέας Κωστούλας υπεύθυνος των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΑΚΕΘ,  παρουσίασε παραδείγματα στη Θεματική ενότητα «STEAM και Πολιτισμός»

Ο κ. Χρήστος Τρικάλης Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης χαιρετίζοντας την εκδήλωση ανέφερε ότι η ΔΙΠΕ Τρικάλων στηρίζει καινοτόμες δράσεις και τα καινοτόμα προγράμματα, ενισχύει τα σχολεία και ενθαρρύνει εκπαιδευτικούς και μαθητές για να δημιουργηθεί ένα υπόβαθρο ανάπτυξής τους. Αναφέροντας ότι η εκπαίδευση STEAM, τα τελευταία χρόνια λαμβάνει όλο και περισσότερο έδαφος, ως βιωματική μάθηση, βοηθά τα άτομα να αναπτύξουν στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων, να αποκτήσουν ικανότητες, γνώσεις και δεξιότητες, να οξύνουν την κριτική σκέψη μέσω της ενεργής συμμετοχής των μαθητών βασιζόμενη στην διεπιστημονικότητα. Η εκπαιδευτική διαδικασία προκαλεί το ενδιαφέρον του μαθητή, τον βοηθά να εξερευνήσει, να παρατηρήσει, να στοχαστεί, να προβλέψει και τελικά να αφομοιώσει την νέα γνώση.

Από τη ΔΙΠΕ Τρικάλων

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης