Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 01.03.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
«Βουτιά» στο τζίρο της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων συμπέρανε η εξαμηνιαία έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Η μελέτη δείχνει ότι ένας στους δύο δήλωσε χειρότερο τζίρο σε σύγκριση με το 2023, ένας στους πέντε είδε να συγκεντρώνεται το ίδιο ποσό και ένας στους τρεις δήλωσαν αύξηση του τζίρου.
Σύμφωνα πάντα με την έκθεση, οι παράγοντες που συνετέλεσαν στην πτώση του τζίρου κατά την περίοδο των εκπτώσεων είναι
α) η έλλειψη του διαθέσιμου οικογενειακού εισοδήματος,
β) η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα
Στην ουσία, η πλειοψηφία των καταστημάτων που συμμετείχαν στο δείγμα (68,3%) ανήκουν στην κατηγορία Ένδυση – Υπόδηση – Αξεσουάρ που έχουν πρωτεύοντα ρόλο στην εκπτωτική περίοδο. Το 58,8 % των σημείων πώλησης του δείγματος, λειτουργούν στα όρια του Δήμου Αθηναίων, ενώ για πρώτη φορά, καταγράφονται ξεχωριστά τα καταστήματα της τουριστικής περιοχής των Αθηνών.
Αντίστοιχη έρευνα του Ε.Σ.Α στο τέλος Φεβρουαρίου του 2023, όπου το 61,3% κατέγραψε προσδοκία για αύξηση των πωλήσεων το επόμενο εξάμηνο, βούτηξε τον Αύγουστο του 2023 σε 26,5% και τώρα το κλίμα αισιοδοξίας ανέκαμψε πάλι στο 46,6%. Ένα στα 2 καταστήματα είναι ακόμη ανέτοιμα για την εφαρμογή της σύνδεσης του POS με την ΑΑΔΕ, όμως για τα μισά από αυτά ευθύνονται οι Πάροχοι.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, μίλησε σχετικά με τον τζίρο των καταστημάτων στην περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων. Ο ίδιος ανέφερε ότι: «Η έρευνα – θεσμός του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών η οποία πραγματοποιείται σε εξαμηνιαία βάση σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έρχεται να επιβεβαιώσει όλα αυτά που καθημερινά κατέγραφαν τα ταμεία των εμπορικών επιχειρήσεων.
Στην συνέχεια, ο ίδιος τόνισε ότι: «Σχεδόν 7 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις από το πραγματικά εντυπωσιακό δείγμα που και φέτος ξεπέρασε τα 400 σημεία σε όλη την Αττική, κατέγραψαν χειρότερες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, ενώ λίγο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα. Επίσης, ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στον τεράστιο προβληματισμό που προκαλεί η ασφυκτική προθεσμία διασύνδεσης με τα POS, όπως και η επικείμενη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών έχει ανεβάσει ψηλά στη δημόσια συζήτηση τα δύο αυτά θέματα και υποχρεωτικά θα παρεμβαίνει δυναμικά προς την σωστή εφαρμογή τους, απαιτώντας ταυτόχρονα τον εξορθολογισμό των αιωρούμενων τιμωρητικών προστίμων.»