Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 28.06.2018
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Λουκέτο βάζει η εταιρεία Tripsta ιδιοκτήτρια των ηλεκτρονικών ταξιδιωτικών πρακτορείων Airtickets και Travelplanet24.
Τα δύο τελευταία ελέγχουν μεγάλο μερίδιο στην έκδοση εισιτηρίων στην Ελλάδα και η αδυναμία όπως φαίνεται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους προς τις αεροπορικές εταιρείες απειλεί με άλλο ένα κανόνι την αεροπορική αγορά.
Η είδηση ότι η Tripsta κινδυνεύει με λουκέτο έγινε γνωστή από ανάρτηση υπαλλήλου της εταιρείας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο αναφερόταν σε απολύσεις προσωπικού και δυστυχώς επιβεβαιώνεται.
Το άνοιγμα μάλιστα των δύο ηλεκτρονικών πρακτορείων λέγεται ότι φτάνει τα 70 εκατ.ευρώ. Πρόσφατα η εταιρεία είχε έρθει σε διακανονισμό με την Διεθνή Ενωση Αεροπορικών Εταιρειών (ΙΑΤΑ) για να εξοφληθούν οι υποχρεώσεις της σε δόσεις, αλλά δεν κατάφερε να ανταποκριθεί.
Οι απολύσεις θα ξεπεράσουν τις 150 αλλά θα μείνει ένας μικρός αριθμός υπαλλήλων για επιπλέον δύο μήνες ώστε να εκκαθαρίσει τις κρατήσεις που έχει ήδη κάνει η εταιρεία μέχρι σήμερα. Ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ο γερμανός Φίλιπ Μπρίκμαν.
Εν τω μεταξύ, με ανακοίνωσή της η Tripsta επιβαιβαιώνει το λουκέτο και αποδίδει την κατάρρευση σε πολυεθνικούς ανταγωνιστές της. Οπως μάλιστα υποστηρίζει θα κινηθεί νομικά εναντίον τους. Επισημαίνει επίσης πως έχουν δοθεί στους εργαζόμενους αποζημιώσεις και δεδουλευμένα.
H Tripsta και η airtickets® ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.
Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.
Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.
Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.
Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets® στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.
Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.
H Tripsta και η airtickets® ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.
Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.
Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Για κάθε εξέλιξη οι εταιρείες θα παράσχουν άμεση ενημέρωση προς όλους.