Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 07.08.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή μας, αλλά και η δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουν οι καταναλωτές με τις πολλές και αυξημένες υποχρεώσεις δεν τους βγάζουν στην τοπική αγορά. Αυτό ομολογούν έμποροι της πόλης, βλέποντας την κίνηση να κινείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Η ακρίβεια και ο πληθωρισμός, που έχουν γονατίσει τα νοικοκυριά, φαίνεται ότι δεν έχουν αφήσει στους καταναλωτές κανένα περιθώριο για αγορές, πλην των απαραίτητων.
Ένα μήνα σχεδόν από την έναρξη των εκπτώσεων και σχεδόν ένα μήνα μέχρι να τελειώσουν, οι έμποροι επισημαίνουν ότι στην αναμέτρηση «εκπτώσεις -ακρίβεια» νικητής βγαίνει η ακρίβεια.
Σημειώνουν δε, ότι είναι σαν να μην υπάρχουν οι εκπτώσεις. Η αγορά δεν έχει δουλέψει καθόλου. Φέτος είναι πολύ έντονες οι συνέπειες της ακρίβειας και του πληθωρισμού. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα, η αγοραστική του δύναμη περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα, σε ό,τι χρειάζεται δηλαδή για να επιβιώσει, αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Παρά το γεγονός, ότι οι έμποροι προσπαθούν να ανταποκριθούν στα αυξημένα λειτουργικά κόστη των επιχειρήσεών τους και φροντίζουν να έχουν επάρκεια σε εμπορεύματα, δυστυχώς τα ταμεία τους, παραμένουν άδεια.
Ο Αύγουστος δεν προμηνύεται καλύτερος αφού είναι κατεξοχήν μήνας διακοπών και μεσολαβεί και ο Δεκαπενταύγουστος, όπου η κίνηση στην πόλη γενικότερα είναι μειωμένη. Αυτός είναι και ο λόγος εξάλλου, που πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου για να κατεβάσουν ρολά.
Σε κάθε περίπτωση και όσο περνάει ο καιρός, τα ποσοστά των εκπτώσεων φαίνεται να μεγαλώνουν και μάλιστα πολλά καταστήματα αλλάζουν τις βιτρίνες τους αγγίζοντας μειώσεις τιμών ύψους και 70% , προκειμένου να μπορέσουν να προσελκύσουν πελάτες στα καταστήματά τους.
Κάποιοι βέβαια, έχουν ήδη αρχίσει να προετοιμάζονται για τον Σεπτέμβριο, που παραδοσιακά είναι μήνας με αυξημένη κίνηση στην αγορά, λόγω της έναρξης των σχολείων και των φροντιστηρίων, όπου υποχρεωτικά πολλοί γονείς θα κάνουν δαπάνες για ρούχα, παπούτσια και σχολικά είδη.