Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

ΚΔΑΠ ΜΑΘΗΣΗ: Για εμάς… τους γονείς

ΤΟΠΙΚΑ 03.10.2024 | 8:02 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Η εκπαίδευση και η δημιουργική απασχόληση, δεν είναι για τα παιδιά μόνο ένας τρόπος εξάσκησης και ανάπτυξης των πνευματικών και των σωματικών τους ικανοτήτων αλλά και μία ευκαιρία για να δημιουργήσουν καινούριους φίλους, να κοινωνικοποιηθούν, να ψυχαγωγηθούν και να βελτιώσουν την αυτοπεποίθησή τους.

Η εκπαίδευση και η δημιουργική απασχόληση, ως μια οργανωμένη διαδικασία κυρίως στοχεύει σε αυτά.

Όμως εμείς οι γονείς ας λάβουμε υπόψη δέκα συμβουλές:

  1. να βεβαιωθούμε ότι το παιδί μας γνωρίζει ότι: εμείς το αγαπάμε, εκτιμάμε την προσπάθειά του και δεν απογοητευόμαστε. Αυτό θα του επιτρέψει να κάνει το καλύτερο, χωρίς το φόβο της αποτυχίας. Να είμαστε το πρόσωπο στη ζωή του, στο οποίο μπορεί να αναζητήσει θετική ενίσχυση.
  2. να προσπαθούμε να είμαστε απόλυτα τίμιοι, όσον αφορά την πραγματική του ικανότητα, την συμπεριφορά και το αγωνιστικό του πνεύμα.
  3. να είμαστε εξυπηρετικοί, αλλά να μην του δίνουμε οδηγίες στο δρόμο προς το σχολείο, το σπίτι ή το γυμναστήριο, στο πρόγευμα κ.λ.π. Είναι δύσκολο για το παιδί να κατακλύζεται από συμβουλές, έντονες συζητήσεις και συχνές κριτικές οδηγίες.
  4. να του διδάσκουμε να απολαμβάνει τη συγκίνηση της προσπάθειας, να βρίσκεται εκεί προσπαθώντας να εργάζεται για να βελτιώσει τις ικανότητές του και τη συμπεριφορά του. Να το βοηθήσουμε ώστε να αναπτύξει το αίσθημα του συναγωνισμού για σκληρή προσπάθεια και διασκέδαση.
  5. να προσπαθούμε να μην του θυμίζουμε συνέχεια τη δική μας ζωή, κατά τρόπο που να του δημιουργεί πίεση. Πως κερδίζαμε; Πώς χάναμε; Φοβόμασταν, κάναμε πίσω, δεν ήμασταν πάντα ηρωικοί…;
  6. να μη συγκρίνουμε την ικανότητα, το θάρρος ή τη συμπεριφορά του παιδιού μας με αυτή των άλλων μελών της τάξης- ομάδας. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ όχι όταν ακούει.
  7. να γνωρίσουμε τον δάσκαλο τόσο, ώστε να μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι η φιλοσοφία του και οι γνώσεις του είναι τέτοιες που αξίζει να έχει το παιδί μας υπό τις οδηγίες του.
  8. να θυμόμαστε πάντα ότι τα παιδιά τείνουν να υπερβάλλουν και όταν επαινούν και όταν κατακρίνουν. Ελέγχουμε την αντίδρασή μας και ερευνούμε πριν αντιδράσουμε.
  9. να του μιλάμε για το κουράγιο,…. πρέπει να καταλάβει ότι είναι σχετικό. Μερικοί από εμάς μπορούν να σκαρφαλώσουν βουνά και φοβούνται να αγωνιστούν. Μερικοί από εμάς αγωνίζονται άφοβα, αλλά το βάζουν στα πόδια μόλις δουν μια μέλισσα. Ο καθένας φοβάται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Η δουλειά μας, του γονέα είναι σκληρή και χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να την κάνει σωστά. Αξίζει όμως, ειδικά όταν ακούσεις το παιδί σου να λέει: «Οι γονείς μου με βοήθησαν να πετύχω…. τους ευχαριστώ».

Με σεβασμό στον μοναδικό ρόλο του κάθε γονέα και στη μοναδικότητα του κάθε παιδιού δημιουργούμε όλοι μαζί δεσμούς ζωής…

Από τα ΚΔΑΠ ΜΑΘΗΣΗ

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης