Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 24.10.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του 9ου Γυμνασίου Τρικάλων , την Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2024, 6:00 μ.μ., πραγματοποιήθηκε συνάντηση ενδοσχολικής επιμόρφωσης για γονείς και εκπαιδευτικούς με εισηγήτρια την εκπαιδευτική μας σύμβουλο κ. Καραγιάννη Γεωργία-Κωνσταντία, Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, εξειδικευμένη στην Παιδαγωγική και στην Σχολική Ψυχολογία, με θέμα: “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας, σχέσεις αμοιβαίας υπευθυνότητας και αρμονικής συνεργασίας”. Η κ. Καραγιάννη με τις γνώσεις, την συνθετική της ικανότητα, την ευαισθησία και την αγαπητική διάθεση που την διακρίνουν μας πρόσφερε μεγάλη υποστήριξη και ουσιαστικές κατευθύνσεις στο πολύτιμο για την κοινωνία έργο της διαπαιδαγώγησης.
Με έμπνευση, με φιλόδοξα σχέδια και νέα όνειρα και ελπίδες ξεκίνησαν, εδώ και ένα περίπου μήνα, τα τακτικά μαθήματα για την νέα σχολική χρονιά. Ευχή, προσδοκία και προσπάθεια όλων μας είναι να έχουμε μια αποδοτική, δημιουργική και επιτυχή στους στόχους της σχολική χρονιά, βάζοντας ο καθένας το δικό του λιθαράκι, για να κτισθεί το οικοδόμημα της παιδείας του τόπου μας.
Οι εκπαιδευτικοί σύμβουλοι, όπως η Καραγιάννη, σταθεροί συμπαραστάτες, μας εμψυχώνουν, μας δίνουν δύναμη και μας γεμίζουν με αισιοδοξία για την περαιτέρω εκπαιδευτική μας πορεία.
Η έγνοια, η φροντίδα και η επιμέλεια που σηματοδοτεί κάθε νέα σχολική χρονιά από την πλευρά της Πολιτείας και των εκπαιδευτικών, των ανθρώπων στων οποίων τα χέρια κράτος και κοινωνία εναπόθεσαν την βαριά ευθύνη της εκπαίδευσης και της αγωγής των μελλοντικών πολιτών, αλλά και των γονέων και κηδεμόνων, είναι, ταυτόχρονα, δεδομένη και ζητούμενη. Εξάλλου, το μαγικό δέσιμο της σχέσης μαθητών – εκπαιδευτικών, διδασκόντων και διδασκομένων δηλαδή, καθώς και η προσήλωση του καθενός στο καθήκον του θα φέρει το ποθούμενο αποτέλεσμα.
Στο σχολείο, συχνά, προτρέπουμε τους μαθητές μας να θέτουν καινούριους και υψηλούς στόχους. Να ανεβάζουν ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων από τον εαυτό τους. Να οργανώνουν τις δραστηριότητές τους και να βάζουν ένα πρόγραμμα στην μελέτη τους για να κερδίσουν το στοίχημα της επιτυχίας σε όλους τους τομείς. Το σχολείο παρέχει πολλές ευκαιρίες για να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες, να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους, και παράλληλα να καλλιεργήσουν το πνεύμα τους, προσεγγίζοντας μια πραγματικά ευτυχισμένη ζωή.
Μάλιστα, στον σύνθετο χώρο του σχολείου όπου ζουν και δρουν πολλοί άνθρωποι μαζί, οφείλουν όλοι να συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο ώστε η συνύπαρξή τους να μην δημιουργεί προβλήματα σε κανέναν. Ο σεβασμός των δικαιωμάτων και η αποδοχή της διαφορετικότητας των άλλων πρέπει να θεωρούνται αυτονόητα. Αυτονόητος πρέπει να θεωρείται και ο σεβασμός στο χώρο και στην περιουσία του σχολείου καθώς και στο φυσικό περιβάλλον. Όλοι οι παράγοντες και τα μέλη της σχολικής κοινότητας οφείλουν να λειτουργούν σωστά, μέσα στα πλαίσια των νόμων και των κανονισμών, προσηλωμένοι στον άνθρωπο και στις ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις.
Οι εκπαιδευτικοί, καθηγητές-δάσκαλοι δεσμευόμαστε να δουλεύουμε σκληρά για να προσφέρουμε στους μαθητές μας όχι μόνο γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες, αλλά και για να αναπτύσσουμε την κριτική σκέψη των μαθητών μας, ώστε να γίνουν ικανοί να διαχειρίζονται και να επιλύουν μόνοι τους τα προβλήματα της καθημερινής τους ζωής. Επίσης, δεσμευόμαστε να δημιουργούμε ευκαιρίες για να καλλιεργήσουν οι μαθητές μας τα ειδικά τους ενδιαφέροντα, ενεργώντας πάντοτε στα πλαίσια της ίσης μεταχείρισης και της σωστής και δίκαιης αντιμετώπισης. Προσπαθούμε δια του παραδείγματος να τους εμπνεύσουμε αξίες, ήθος, εντιμότητα, υπευθυνότητα, αυτοπειθαρχία, πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής μέσα στα πλαίσια των στόχων, των σκοπών και των προσανατολισμών της Παιδείας.
Σε αυτή την ευγενή προσπάθεια έχουμε σταθερή αρωγό και συμπαραστάτη την εκπαιδευτική μας σύμβουλο, την κ. Καραγιάννη Γεωργία-Κωνσταντία και, ευελπιστούμε, όλους τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών του σχολείου μας.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη,
φιλόλογος-ιστορικός
Δ/ντρια 9ου Γυμνασίου Τρικάλων