Πέμπτη 26.12.2024 | Εορτάζουν: Εμμανουήλ, Μανώλης, Μανόλης, Μανουήλ, Μάνος, Μανούσος, Μανουσάκης, Μανουσάκι, Εμμανουέλλα, Εμμανουέλα, Μανουέλα, Μανωλία, Κωνστάντιος, Κωστάντιος, Κωνσταντία, Κωσταντία, Ντία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Βιωματικό σεμινάριο των εκπαιδευτικών του 7ου Πειραματικού Γυμνασίου Τρικάλων

Διδάσκοντας μέσω της τέχνης

ΤΟΠΙΚΑ 12.11.2024 | 8:03 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Γνωστοί και καταξιωμένοι στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, η κ Γώγου Βασιλική και ο κ. Μπάρλος Απόστολος, επισκέφθηκαν μετά από πρόσκληση μας το 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων, προκειμένου να πραγματοποιήσουν βιωματικό σεμινάριο στους εκπαιδευτικούς του σχολείου με στόχο την μετάδοση της φιλοσοφίας του «Έντεχνου Συλλογισμού» (Αrtful Τhinking), ούτως ώστε κι εμείς με τη σειρά μας  να κάνουμε χρήση των συγκεκριμένων διδακτικών τεχνικών στους μαθητές.

Έτσι, το απόγευμα της τελευταίας ημέρας του Οκτώβρη, εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας του Γυμνασίου μας είχαν την πολύτιμη εμπειρία να γνωρίσουν εις βάθος και με βιωματικό τρόπο όλη τη διαδικασία χρήσης των έργων τέχνης στη μαθησιακή πράξη. Ο στόχος του “Artful Thinking” είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν συχνά έργα τέχνης στις τάξεις τους με τρόπο τέτοιο ώστε να εξυπηρετούνται όχι μόνο οι μαθησιακοί στόχοι, αλλά και η στοχαστική διάθεση των μαθητών. Η φιλοσοφία των δραστηριοτήτων στηρίζεται στην παρουσίαση έργων τέχνης υψηλής αισθητικής αξίας και την επεξεργασία κατάλληλων ερωτημάτων, τα οποία  ενεργοποιούν τη σκέψη, εμβαθύνουν στην παρατήρηση, ερευνούν ποικίλες πτυχές ενός ζητήματος, επιχειρηματολογούν και ζητούν αξιόπιστες αποδείξεις, αμφισβητώντας την πρόχειρη πληροφόρηση και επιφανειακή προσέγγιση της πραγματικότητας.

Αν λοιπόν στόχος του σχολείου αποτελεί η ολόπλευρη καλλιέργεια των μαθητών και η ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης, η εμπλοκή της τέχνης στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να επιτελέσει άριστα τον στόχο αυτό και να οδηγήσει σε ένα συναρπαστικό δρόμο: φαντασία, αντισυμβατικό τρόπο σκέψης, εναλλακτικοί θέαση των πραγμάτων, απελευθέρωση από στερεότυπα, δημιουργική σκέψη, πολλαπλά είδη νοημοσύνης, ανάπτυξη αισθητικού κριτηρίου.

Με γεμάτη τη φαρέτρα μας από εικόνες, γνώσεις, διδακτικές τεχνικές και, προπάντων, νέες ιδέες ,αποχαιρετήσαμε τους εκπαιδευτές μας, κ. Μπάρλο και κα. Γώγου, τους οποίους ευχαριστούμε από καρδιάς για τον χρόνο που μας αφιέρωσαν, αλλά και για την θέρμη μέσα στην οποία περιέβαλλαν τις γνώσεις και τις ιδέες που μας μετέδωσαν.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης