Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 13.07.2018
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα
Εδώ και χρόνια επιτελούν ένα σημαντικό έργο, υπηρετώντας δύο υπηρεσίες με ιδιαίτερα σπουδαίο κοινωνικό ρόλο. Σε μια εποχή που αρκετές αλλαγές έχουν αφομοιωθεί από το εκπαιδευτικό σύστημα, και με έναν τρόπο που κατάφεραν να ξεχωρίσουν αλλά και να σταθούν συνεπείς σε αυτό που δεσμεύτηκαν ότι θα πράξουν.
Ο λόγος για τον κ. Χρήστο Μπουλούμπαση, διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων και την κα Βάσω Κάκλα διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων οι οποίοι ανανέωσαν τη θητεία τους στις θέσεις ευθύνης τους. Παρατείνεται λοιπόν κατά ένα τουλάχιστο χρόνο η θητεία των διευθυντών Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων.
Και οι δύο λοιπόν καλούνται απερίσπαστοι να συνεχίσουν το έργο τους, κάτι που πράττουν έχοντας τόσο την εμπειρία αλλά και την απαιτούμενη στάση απέναντι στα πράγματα.
Τόσο η Βάσω Κάκλα, όσο και ο Χρήστος Μπουλούμπασης, οι οποίοι εκλέχτηκαν με την ψήφο των συναδέλφων τους στις θέσεις τους κρίνονται ως εκ των πλέον πετυχημένων διευθυντών εκπαίδευσης της Θεσσαλίας, έχοντας αναδιοργανώσει σε όλα τα επίπεδα της διευθύνσεις τους και εξασφαλίζοντας ένα εξαιρετικό επίπεδο λειτουργίας στα σχολεία του Νομού μας.
Μέχρι σήμερα, κατάφεραν να εισάγουν τα νέα δεδομένα γύρω από την εκπαίδευση στα σχολεία, χωρίς να υπάρξουν αξιοσημείωτα προβλήματα, και φαίνεται ότι το κλίμα συνεργασίας με τους συναδέλφους τους είναι κάτι παραπάνω θετικό. Εξάλλου, δεν βρίσκονται τυχαία σε αυτή τη θέση για ακόμη μια φορά. Από Σεπτέμβριο λοιπόν και με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιά, αναμένεται με τον ίδιο ζήλο να συνεχίσουν να δρουν ανάλογα της εποχής και των συνθηκών που διαμορφώνονται στον κόσμο της παιδείας και της σχολικής κοινότητας.