Πέμπτη 26.12.2024 | Εορτάζουν: Εμμανουήλ, Μανώλης, Μανόλης, Μανουήλ, Μάνος, Μανούσος, Μανουσάκης, Μανουσάκι, Εμμανουέλλα, Εμμανουέλα, Μανουέλα, Μανωλία, Κωνστάντιος, Κωστάντιος, Κωνσταντία, Κωσταντία, Ντία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Αλλάζει όψη το εμπορικό κέντρο των Τρικάλων

ΤΟΠΙΚΑ 02.10.2018 | 5:44 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Η νέα εποχή για τα Τρίκαλα είναι και η ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας. Αυτή η εποχή περνά από το πρόγραμμα «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Τρικάλων» («Trikala Smart Open Mall»), που ο Δήμος Τρικκαίων σχεδιάζει ήδη και υλοποιεί. Η σχετική πρόταση παρουσιάζεται για πρώτη φορά στους  τρικαλινούς εμπόρους, το βράδυ της Τετάρτης 3 Οκτωβρίου 2018, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων. Στις 20:30, στη γωνία των πεζοδρόμων Καραϊσκάκη και Πλούτωνος, θα παρουσιαστούν:
– η πρόταση για το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Τρικάλων «Trikala Smart Open Mall»
– η πρόταση για την κοινή παρέμβαση στις όψεις των επιχειρήσεων.
Στόχος, η υιοθέτηση μιας κοινής οπτικής ταυτότητας των επιχειρήσεων που έχουν την έδρα τους εντός της περιοχής παρέμβασης.
Κυρίως καλούνται να συνδιαμορφώσουν την ταυτότητα αυτή, οι εμπορικές επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Β. Τσιτσάνη – Κολοκοτρώνη – Α. Διάκου – Νικοτσάρα – Στρ. Σαράφη.
Στη συνάντηση – διαβούλευση, θα γίνει συζήτηση για την τεχνική πρόταση της κοινής οπτικής ταυτότητας, καθώς και για την οικονομική ενίσχυση που αντιστοιχεί σε κάθε επιχείρηση.
Το όλο πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης «Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου» του ΕΠΑνΕΚ και ο Δήμος Τρικκαίων έχει σχεδιάσει ενέργειες αναβάθμισης-ανάπλασης των δημοσίων χώρων, καθώς και ενέργειες ανάδειξης κοινής ταυτότητας της εμπορικής περιοχής.
Αυτή η παρέμβαση του Δήμου Τρικκαίων, μαζί με την ανάπλαση της λαϊκής αγοράς, των δύο κεντρικών πλατειών και του Ληθαίου ποταμού, έχει στόχο την αλλαγή της πόλης με σύγχρονο, αναμορφωμένο πρόσωπο, με οφέλη για πολίτες, εμπόρους, επαγγελματίες και επισκέπτες.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης