Κυριακή 22.12.2024 | Εορτάζουν: Αναστασία, Νατάσα, Νατάσσα, Τασία, Σία, Τατία, Τάσα, Τέσα, Ζωΐλος, Ζωΐλα,Ιακώβ, Ιωσήφ, Σήφης, Ιωσηφίνα, Ζοζεφίνα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Τα Τρίκαλα μετεξελίσσονται σε τουριστική πόλη

ΤΟΠΙΚΑ 02.01.2019 | 6:01 μμ

Γράφει ο/η

Λάζαρος Μάμαλης

Γράφει ο/η Λάζαρος Μάμαλης

Είναι γνωστό πως το ‘χουν σε κακό οι μαγαζάτορες να λένε ότι πάνε καλά. Ακόμη και στις παλιές καλές εποχές, που έδιναν τα… σκυλιά με τα λουκάνικα, όταν ρώταγες έναν καταστηματάρχη πως τα πας, η αναμενόμενη απάντηση ήταν «στραβά και ανάποδα». Παράπονα για το ένα, για το άλλο… Παράπονα γενικώς!

Όταν λοιπόν, οι συνήθως γκρινιάρηδες καταστηματάρχες λένε  ότι τη φετινή περίοδο των εορτών «πήγαμε καλά», σημαίνει ότι πήγαν εξαιρετικά. Μπήκαν λεφτά στα ταμεία τους και πως αφού πλήρωσαν εφορίες, ταμία, δάνεια κλπ, έμεινε και κάτι στην τσέπη τους.

Ίσως όχι όλοι οι καταστηματάρχες αλλά σίγουρα εκείνοι που επωφελούνται άμεσα από τη λειτουργία του Μύλου των Ξωτικών και της υπέρ-προβολής που έφερε αυτός στην πόλη και το Νομό γενικότερα.

Γιατί φέτος και όχι πέρυσι ή πρόπερσι; Προφανώς και  δεν είναι ότι βγήκαμε από το μνημόνιο και είπαμε να το γλεντήσουμε. Ίσως το ότι υπάρχουν κάποιοι κλάδοι της οικονομίας που πάνε καλά με πρώτο και καλύτερο τον τουρισμό (εξου και οι εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες επισκέπτες στο Μύλο από νησιά), να έπαιξε το ρόλο του. Ίσως απέδωσε και η προβολή όλων των προηγούμενων ετών. Ίσως ωρίμασαν και οι συνθήκες. Όλα αυτά τα… ίσως, συνετέλεσαν στη φετινή επιτυχία. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι πλέον τους περιμένουμε. Μετά τα πρώτα χρόνια της αμηχανίας, όταν έρχονταν οι επισκέπτες και εμείς δεν ξέραμε πώς να τους υποδεχθούμε ή ακόμη και να τους διαχειριστούμε, πλέον έχει εμπεδωθεί στους επαγγελματίες ότι ο τουρισμός, μα από τον Μύλο, μα από την προβολή της πόλης, δεν είναι κάτι εφήμερο και ευκαιριακό. Έτσι τα Τρίκαλα μετεξελίσσονται από μια  επαρχιακή πόλη η οποία περίμενε τις αγροτικές επιδοτήσεις για να δουλέψει η αγορά σε μία τουριστική πόλη με το κέντρο βάρος της οικονομικής της ζωής να μετατοπίζεται σταδιακά στον τουρισμό.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης