Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Ευκαιρία η στροφή στις ΗΠΑ προς τη μεσογειακή διατροφή

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 26.01.2019 | 1:25 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

H τάση της ζήτησης για ποιοτικά προϊόντα υγιεινής διατροφής στις ΗΠΑ είναι αυξητική και αποτελεί ευκαιρία για ελληνικές επιχειρήσεις προϊόντων μεσογειακής διατροφής, να δοκιμάσουν, να εξάγουν στην αμερικανική αγορά, δήλωσε ο ελληνοαμερικανός πρόεδρος της «Specialty Food Association», Φιλ Καφαράκης (Phil Kafarakis), προσερχόμενος σε εκδήλωση στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή.

«Οι ελληνικές εταιρίες, επειδή έχουν προϊόντα μεσογειακής διατροφής, έχουν μεγάλες ευκαιρίες να μπουν σε αυτή την αγορά, στις ΗΠΑ. Αυτή η αγορά προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας είναι κάπου 140 δισεκατομμύρια δολάρια και μεγαλώνει κάθε χρόνο, με ρυθμούς ανόδου από 18% με 20%. Ενώ, για τα άλλα είδη διατροφής, ευρείας κατανάλωσης, η ζήτηση είναι σταθερή, δεν αυξάνεται» είπε ο κ. Καφαράκης και πρόσθεσε:

«Το πιο ωραίο, σε αυτή την εποχή, είναι ότι και η πιο μικρή εταιρία μπορεί να βρει θέση σε αυτή την αγορά. Γιατί η αγορά δεν είναι μία μόνο, έχει διαβαθμίσεις. Και μπορείς να μπεις με τα προϊόντα σου σε ένα σούπερ μάρκετ, σε ένα χωριό, με πέντε έξι καταστήματα και να κάνεις εκεί καλές δουλειές. Και αυτό είναι ένα πρώτο βήμα για να αρχίσεις να επεκτείνεσαι στην αγορά. Όμως όλες οι εταιρίες πρέπει να δημιουργήσουν μια βάση, να εντοπίσουν το κοινό τους, αυτό στο οποίο θα απευθύνονται με τα προϊόντα τους».

Ο κ. Καφαράκης είναι από τα σημαντικότερα στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και πρόεδρος της «Specialty Food Association (SFA)» καθώς και αρωγός της συμμετοχής ελληνικών εταιρειών στην έκθεση διατροφής «Fancy Food Show», όπου εκτός από προβολή, οι εταιρίες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε δικτύωση και συμβουλευτική για τα επόμενα βήματά τους στην αγορά των ΗΠΑ, σε αυτόν τον τομέα.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης