Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 18.02.2019
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα
Μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για την αξιοποίηση του 2ου ορόφου του Επιμελητηρίου Τρικάλων, φαίνεται να δρομολογείται από το διοικητικό συμβούλιο. Πρόκειται για την διάθεση των γραφείων σε επιχειρηματίες-επαγγελματίες που προβλέπει, καλοσχεδιασμένους και άρτια εξοπλισμένους χώρους εργασίας που προσαρμόζονται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, είτε αυτή είναι μια μικρή νεοσύστατη εταιρεία είτε έχει ήδη διαδρομή στην επιχειρηματικότητα.
Όπως τονίζει σχετικά το μέλος του ΔΣ κ. Χρ. Ζαραμπούκας, «O σύγχρονος εργαζόμενος – επαγγελματίας, θα ήθελε να εργάζεται σε έναν χώρο που τον εμπνέει και ευνοεί την συναναστροφή με ανθρώπους που σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Το Επιμελητήριο Τρικάλων διαθέτει στο ιδιόκτητο κτήριο του, έναν ανεκμετάλλευτο χώρο που παρά κάποιες προτάσεις μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε προς χρήση των μελών μας. Ένας χώρος που με την κατάλληλη αρχιτεκτονική παρέμβαση μπορεί να σχεδιαστεί δημιουργώντας , μια ευέλικτη αίθουσα συνεδριάσεων, αποκλειστικά γραφεία, αίθουσα αναμονής με café και γεύμα….»
Σίγουρα φαντάζει αρκετά δελεαστικό και σύγχρονο κάτι τέτοιο, ενώ η ανακαίνιση του κτιρίου του Επιμελητηρίου Τρικάλων, ενδείκνυται ως περίοδος για κάτι τέτοιο. «Ο νέος χώρος επικοινωνίας και φιλοξενίας συναντήσεων θα μπορούσε να προσελκύσει, ελεύθερους επαγγελματίες για b2b συναντήσεις σε ένα χώρο σύγχρονα σχεδιασμένο που θα εστιάζει στη δημιουργικότητα και θα προσφέρει ευκαιρίες για networking σε ελκυστικά γραφεία και κλειστές αίθουσες συνεδριάσεων. Η σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να μπορεί να είναι ευέλικτη και να ακολουθεί τις εξελίξεις. Το συμβατικό γραφείο έχει πολλά ανελαστικά πάγια, δεν σε καλύπτει αν θέλεις να αναπτυχθείς γρήγορα ή αν πρέπει να κάνεις down size και καταναλώνει ανθρωποώρες ενασχόλησης για πράγματα που δεν είναι το αντικείμενο της εταιρείας, όπως, για παράδειγμα, τα λειτουργικά, η ανανέωση γραφειακού εξοπλισμού, η τηλεφωνία και το internet κτλ πράγματα και καταστάσεις που πραγματικά στην πόλη μας και στο νομό υπάρχουν επαγγελματίες που δεν διαθέτουν αυτόν τον ξεχωριστό χώρο», συμπληρώνει ο κ. Ζαραμπούκας ο οποίος έχει καταθέσει ανάλογη πρόταση προς συζήτηση στο διοικητικό συμβούλιο.
Το επιμελητήριο Τρικάλων μπορεί εύκολα να παρέχει όλες αυτές τις υπηρεσίες σε ενδιαφερόμενα μέλη, είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή με συμβολικό κόστος χρήσης .
Με πιο απλά λόγια το Επιμελητήριο ως ιδιοκτήτης μπορεί να νοικιάζει όσο χώρο πραγματικά χρειάζεται, να παρέχει τις υπηρεσίες γραμματείας, meeting rooms, γρήγορο internet και το business lounge να προσφέρει εικονικά γραφεία, πρόσβαση στο δίκτυο και ότι χρειάζεται ένας επαγγελματίας ώστε να μπορεί να μείνει συγκεντρωμένος στο επιχειρηματικό του αντικείμενο όπου θα μιλάμε για μια ζωντανή κοινότητα, για δημιουργικότητα και για επαγγελματισμό. Ο κάθε ένας χρησιμοποιεί τον χώρο όπως ταιριάζει στον τρόπο που θέλει να εργάζεται.