Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Παράταση στις εκπτώσεις

ΤΟΠΙΚΑ 28.02.2019 | 3:24 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Με επιστολή του ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων απέστειλε ενημέρωσε τα μέλη του για την ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο Μαρτίου 2019. Σύμφωνα με αυτή, με βάση την απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Χρ. Μιχαλάκη, για τον ορισμό των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων για την  Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων ξεκινάει η εκπτωτική περίοδος του Μαρτίου από αύριο Παρασκευή 1η Μαρτίου και λήγει την Τρίτη 5 Μαρτίου. Με αυτό τον τρόπο παρατείνονται οι εκπτώσεις δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να συνεχίσουν τις οικονομικές αγορές τους. Τα καταστήματα την Κυριακή 3 Μαρτίου 2019 θα παραμείνουν ωστόσο κλειστά.

Αν και κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, τα καταστήματα μπήκαν με μεγάλα ποσοστά μείωσης στις τιμές  για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό, η πτώση του τζίρου σύμφωνα με την εμπορική αγορά, έχει μειωθεί έως και 20% σε σχέση με πέρυσι. Φαίνεται ότι οι περισσότεροι το αποδίδουν αφενός στην έτσι κι αλλιώς μειωμένη καταναλωτική δυνατότητα των Τρικαλινών, αφετέρου στο αυξημένο κόστος επιβίωσης , που εδώ και δύο μήνες έχει εκτοξευθεί λόγω της θέρμανσης, με τους καταναλωτές να καλούνται να πληρώσουν υπέρογκα ποσά. Συνεπώς, επιλέγουν να αφήσουν στην άκρη την όποια εξόρμηση στην εμπορική αγορά της πόλης.

Μέχρι και την τελευταία στιγμή βέβαια, οι ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων ελπίζουν για αλλαγή του σκηνικού σε ότι αφορά την καταναλωτική διάθεση και τα έσοδά τους φυσικά, προσδοκώντας να υπάρξει αύξηση στον τζίρο των μαγαζιών τους. Ωστόσο, όπως αναφέρουν, φαίνεται ότι και στην τοπική αγορά, ένα μεγάλο μείον για τις μικρές επιχειρήσεις είναι τα πολυκαταστήματα που κόβουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης