Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Τι έδειξε έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων για τις θερινές εκπτώσεις

ΤΟΠΙΚΑ 08.08.2019 | 4:30 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Έρευνα στην αγορά των Τρικάλων για τις θερινές εκπτώσεις πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων. Η έρευνα αφορά την περίοδο του Ιουλίου και αποτυπώνει το πώς είδαν οι έμποροι το πρώτο μισό περίπου της εκπτωτικής περιόδου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο τηλεφωνικά και μέσω διαδικτύου, με την συμμετοχή 98 επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Στην ερώτηση πως πήγαν οι εκπτώσεις από την έναρξη τους έως τα τέλη Ιουλίου,

– 19% απάντησαν ότι υπήρξε μικρή άνοδος.

– Το 25% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υπήρξε μικρή πτώση σε σχέση με πέρυσι (έως 20%).

– Το 10% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υπήρξε μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι (από 20% έως και 50%).

– ενώ το 46% ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με την ανάλογη περίοδο του 2018.

Στην ερώτηση σχετικά με το ποιο 10ήμερο των εκπτώσεων ήταν πιο αποδοτικό,

– η πλειοψηφία των ερωτηθέντων απάντησε το 1ο 10ήμερο.

Στην ερώτηση ποιος ήταν ο μέσος όρος έκπτωσης στην επιχείρησή τους, το πρώτο εικοσαήμερο των εκπτώσεων,

– το 18% απάντησε έως 20%

– το 63% απάντησε  από 20 – 50%

– ενώ το 19% απάντησε από 50% και πάνω

Στην ερώτηση αν ο μέσος όρος τιμής των αποδείξεων είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι,

– το 57% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν μικρότερος σε σχέση με πέρυσι (μειωμένος από 15% έως 25%).

– ενώ το 43% ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα.

Στην ερώτηση εάν την Κυριακή 14/7 ήταν ανοιχτή η επιχείρηση τους,

– το 18% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν ανοιχτή η επιχείρηση.

– Ενώ το 82% ότι ήταν κλειστή.

Στην ερώτηση εάν η Κυριακή των θερινών εκπτώσεων βοήθησε την αγορά της πόλης μας,

– Το 2% των ερωτηθέντων απάντησε πως βοήθησε την αγορά της πόλης μας.

– Ενώ το 98% πως δεν βοήθησε.

Τέλος, στην ερώτηση εάν η χρονική περίοδος (55 ημερολογιακές ημέρες) των θερινών εκπτώσεων είναι λογική,

– Οι 2 στους 10 των ερωτηθέντων απάντησε ότι τη θεωρεί λογική.

– Ενώ 8 στους 10 τη χαρακτηρίζει ως υπερβολική, προτείνοντας  οι εκπτώσεις να διαρκούν ένα μήνα.

Σύμφωνα με τα όσα προέκυψαν από τις απαντήσεις της έρευνας ο Εμπορικός Σύλλογος τονίζει πως είναι φανερό πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά η αγοραστική τους δυνατότητα είναι ανίσχυρη. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως ο αριθμός των πωλήσεων στις επιχειρήσεις παραμένει σταθερός και με μικρές τάσεις ανόδου αλλά τα ποσά είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με το 2018.

Επιπρόσθετα είναι κοινά παραδεκτό από όλους τους εμπόρους πως η μεγάλη χρονική διάρκεια των εκπτώσεων και τα δύο 15μερα των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν έχουν βοηθήσει την αγορά καθώς έχουν δώσει λάθος μηνύματα στους καταναλωτές.

Πάντως, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων ευχαριστεί «τόσο τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα, όσο και το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων που συνεχίζει αδιάκοπα να στηρίζει τις επιχειρήσεις μας, προσφέροντας πολλά στην τοπική οικονομία».

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης