Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Το ΓΕΛ Βαλτινού Τρικάλων σε επιμόρφωση στη Φλωρεντία

ΤΟΠΙΚΑ 28.09.2019 | 2:21 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Το ΓΕΛ Βαλτινού στο πλαίσιο του σχεδίου Erasmus+ KA1 (Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης) με θέμα «Βελτίωση του σχολικού κλίματος μέσω της ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων από τις 25  έως 31 Αυγούστου του 2019  πραγματοποίησε την κινητικότητα του προγράμματος στην οποία πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου, Αγγέλου Δήμητρα, Καραμπατζάκη Δέσποινα, Παπαδοπούλου Πηνελόπη, Φασουλή Αικατερίνη και Χαραλαμποπούλου Δέσποινα παρακολούθησαν 6ημερο επιμορφωτικό πρόγραμμα στην Φλωρεντία της Ιταλίας.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε από το φορέα Europass Teacher Academy  είχε θέμα  “Conflict Management, Emotional  Intelligence and Bullying Prevention” και πρόσφερε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες για την διαχείριση των συναισθημάτων και των συγκρούσεων, οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν στην εφαρμογή  στρατηγικών για  την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Πιο συγκεκριμένα οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ενημερώθηκαν για τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα και εκπαιδεύτηκαν στις παρακάτω θεματικές :

– Συναισθηματική Νοημοσύνη και διαχείριση συναισθημάτων

– Ενσωμάτωση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης στο αναλυτικό πρόγραμμα

– Συγκρούσεις στο σχολικό πλαίσιο και τρόποι διαχείρισης,

– Σχολικός εκφοβισμός και προγράμματα που εφαρμόζονται στα εκπαιδευτικά συστήματα διαφόρων χωρών  για την πρόληψή  του.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ικανοποίησε απόλυτα τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς καθώς μέσα από το συνδυασμό της θεωρητικής γνώσης και της βιωματικής μεθόδου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή τους.  Οι πλούσιες βιβλιογραφικές αναφορές αλλά και οι βιωματικές δραστηριότητες και τα παιχνίδια ρόλων συνέβαλαν στην κατανόησή του περιεχομένου και αποτέλεσαν έμπνευση για την αξιοποίηση νέων ιδεών στο σχολικό χώρο.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης