Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 18.10.2019
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Σχέδιο «Τειρεσίας» σε εφορία, ασφαλιστικά ταμεία και δήμους επαναφέρει η κυβέρνηση, στο πλαίσιο των μνημονιακών υποχρεώσεων.
Στόχος είναι να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της υπερχρέωσης των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών.
Σύμφωνα με τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Φώτη Κουρμούση, ο φορέας που πρόκειται να δημιουργηθεί θα συλλέγει όλα τα στοιχεία για τα χρέη του οφειλέτη προς το Δημόσιο συνολικά και σε συνδυασμό με το προφίλ χρεών του οφειλέτη στις τράπεζες και ιδιωτικές επιχειρήσεις θα δημιουργεί ένα «σκορ» για την συνολική πιστοληπτική εικόνα του πολίτη.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Κουρμούσης αναφέρθηκε στις διορθωτικές παρεμβάσεις που σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μηχανισμών που έχουν δημιουργηθεί μέχρι σήμερα για τη ρύθμιση των χρεών.
Μεταξύ αυτών, ο εξωδικαστικός μηχανισμός, η πλατφόρμα για την προστασία της πρώτης κατοικίας και το πτωχευτικό δίκαιο των ιδιωτών, δηλαδή ο νόμος Κατσέλη.
Το σχέδιο… Τειρεσίας
Με τη διασύνδεση των δύο αρχείων ο πολίτης δεν θα χρειάζεται πλέον να δίνει κατ’ επανάληψη και σε όλα τα τμήματα του δήμου του τα προσωπικά του στοιχεία. Αυτά θα αντλούνται αυτόματα από πιστοποιημένους υπαλλήλους των δήμων μέσω του Μητρώου της ΑΑΔΕ.
Συγκεκριμένα, οι υπάλληλοι, είτε για την έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων είτε για τον καταλογισμό οφειλών, θα αναζητούν τα στοιχεία του πολίτη εισάγοντας μόνο το ΑΦΜ ή μόνο τον αριθμό του δελτίου ταυτότητας ή μόνο το ονοματεπώνυμό του.
Τα στοιχεία θα αντλούνται αυτομάτως από το Μητρώο της ΑΑΔΕ χωρίς να χρειάζεται ο πολίτης να προσκομίζει κάποια έγγραφα, είτε να δίνει σε κάθε υπηρεσία του δήμου τα στοιχεία του.
Μέσω του Μητρώου της ΑΑΔΕ οι δήμοι θα έχουν ακριβή εικόνα για τα προσωπικά στοιχεία κάθε φορολογουμένου, από την επαγγελματική του ιδιότητα, τη διεύθυνση της κατοικίας του ή της επαγγελματικής του έδρας μέχρι την οικογενειακή του κατάσταση και το email του.
Οι υπάλληλοι των δήμων θα έχουν πρόσβαση μόνο στα προσωπικά στοιχεία των φορολογουμένων και όχι σε φορολογικά δεδομένα. Δηλαδή δεν θα μπορούν να βλέπουν τα εισοδήματά τους και τα περιουσιακά τους στοιχεία.