Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Θεματικό εργαστήριο για «Κοινωνική και Συμπεριφορική Αλλαγή» από Δήμο Τρικκαίων & e-trikala

ΤΟΠΙΚΑ 05.02.2020 | 4:29 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Η e-Trikala στο πλαίσιο της διοργάνωσης του the Mindspark και με την υποστήριξη του Δήμου Τρικκαίων διοργανώνει ένα εξειδικευμένο εργαστήριο με θέμα την «Επιρροή Κοινωνικής Συμπεριφοράς».

Το θεματικό workshop απευθύνεται σε στελέχη των Κοινωνικών Υπηρεσιών των Δήμων και της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων, της Δημοτικής Αστυνομίας, των Υπηρεσιών Υγείας, της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και στους Υπευθύνους Λειτουργίας των Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα ελληνικά, την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020 στον κόμβο καινοτομίας του Δήμου Τρικκαίων GiSeMi Hub, ώρες 9:00 – 15:00. Θα χρησιμοποιηθούν ελληνικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων από την Ελλάδα και άλλες χώρες όπου το κοινωνικό μάρκετινγκ είναι πιο διαδεδομένο.

Σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, όπως το κάπνισμα, η παιδική παχυσαρκία, η ασφαλής οδήγηση, η προστασία του περιβάλλοντος απαιτούν νέες καινοτόμες προσεγγίσεις για την επίλυσή τους. Οι παραδοσιακές πρακτικές προσφέρουν προγράμματα με υψηλό κόστος εφαρμογής και αβέβαια αποτελέσματα.

Παράλληλα νέα δεδομένα έχουν διαμορφώσει τη σχέση των πολιτών με τις υπηρεσίες και τα κοινωνικά προγράμματα. Από παθητικοί λήπτες πλέον οι πολίτες είναι ενεργοί διαμορφωτές και επιθυμούν να αποτελούν μέρος της λύσης. Τα νέα αυτά δεδομένα έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για μετάβαση από το παραδοσιακό μοντέλο (expert driven) στο συμμετοχικό σχεδιασμό (citizen orientation & co-creation).

Σκοπός του Εργαστηρίου

Στον απόηχο της εφαρμογής της απαγόρευσης του Καπνίσματος εμφανίζεται η πρόκληση διατήρησης και καθολικής εφαρμογής του νόμου, θα δοθεί έμφαση στην αντιμετώπιση της παραβατικότητας «ελαστικές ώρες».

Σε αυτό το  θεματικό workshop, θα γίνει δυνατή η γνωριμία με μια σύγχρονη προσέγγιση που εστιάζει στην βαθιά κατανόηση των φόβων, αναγκών, κινήτρων και εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι άνθρωποι, στην προσπάθειά τους να υιοθετήσουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής ή να απαγκιστρωθούν από επιβλαβείς συνήθειες. Επίσης, θα γίνουν γνωστές το πώς οι πρακτικές και τα εργαλεία του μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση κοινωνικών και περιβαλλοντικών προβλημάτων.

Το workshop χωρίζεται σε τρία μέρη.

Στο πρώτο μέρος οι συμμετέχοντες/ουσες θα κατανοήσουν την φιλοσοφία, τις βασικές αρχές, την προσέγγιση και τις πρακτικές του Κοινωνικού Marketing.

Στο δεύτερο μέρος θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσεις την ανθρώπινη και κοινωνική συμπεριφορά μέσα από μια επισκόπηση των δημοφιλέστερων θεωριών και ευρημάτων συμπεριφορικών επιστημών.

Στο τρίτο μέρος θα εφαρμόσουν τα εργαλεία που χρησιμοποιείς καθημερινά, σχεδιάζοντας το δικό σου πρόγραμμα αλλαγής συμπεριφοράς.

Αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικώς, στον σύνδεσμο https://page.co/wVqE και για επικοινωνία κα Τάσιου Στέλλα, info@e-trikala.gr, τηλ. 24310 73888.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης