Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΕΛΛΑΔΑ 03.03.2020
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Μόλις 7% των εμπορικών επιχειρήσεων –κατά βάση μικρών και μεσαίων– είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται κατά τις φετινές χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες ολοκληρώθηκαν επισήμως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου. Οι περισσότερες, πάντως, συνεχίζουν τις προσφορές και τις επόμενες ημέρες προκειμένου να ξεπουλήσουν τα προϊόντα της χειμερινής σεζόν.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), το 69% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι ο τζίρος στις φετινές χειμερινές εκπτώσεις ήταν χαμηλότερος σε σύγκριση με αυτόν της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, το 24% ότι κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και το 7% ότι φέτος οι επιδόσεις ήταν βελτιωμένες. Το 81% των επιχειρηματιών δήλωσε πως σκοπεύει να συνεχίσει τις προσφορές και μετά τη λήξη των χειμερινών εκπτώσεων, ενδεχομένως μέχρι την εκποίηση των αποθεμάτων, «γεγονός ενδεικτικό των ισχυρών πιέσεων που έχουν δεχθεί τα καταστήματα λιανικής το τελευταίο χρονικό διάστημα», υποστηρίζει η ΕΣΕΕ.
Από τις επιχειρήσεις που παρουσίασαν πτώση του τζίρου κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων του 2020 συγκριτικά με πέρυσι, το 39% κατέγραψε μείωση έως 20%, ενώ συρρίκνωση του κύκλου εργασιών από 21% έως 40% παρουσίασε το 40% των επιχειρήσεων. Ακόμη μεγαλύτερη μείωση στις πωλήσεις, πάνω από 40%, κατέγραψε το 14% των εμπορικών επιχειρήσεων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας της ΕΣΕΕ δείχνουν επίσης επιδείνωση της θέσης του κλάδου ένδυσης – υπόδησης, που παραδοσιακά προσέλκυε περισσότερους καταναλωτές κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Τα καταστήματα στον εν λόγω κλάδο σημείωσαν ιδιαιτέρως αρνητικές επιδόσεις, καθώς το 75% δήλωσε ότι οι πωλήσεις του ήταν χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, παρά το γεγονός ότι μεγάλο μέρος των συγκεκριμένων επιχειρήσεων προχώρησε σε εκπτώσεις μεγαλύτερες του 40%. Σε καλύτερη θέση βρέθηκαν τα καταστήματα πώλησης ειδών ψυχαγωγίας και επιμορφωτικών ειδών (πρόκειται κυρίως για καταστήματα πώλησης προϊόντων τεχνολογίας), καθώς το 12% δήλωσε ότι οι πωλήσεις κατά τις φετινές χειμερινές εκπτώσεις ήταν μεγαλύτερες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.