Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Αλλάζει όψη ο Περιφερειακός από τον κόμβο Μεγαλοχωρίου έως το Δέλτα Καλαμπάκας

ΤΟΠΙΚΑ 12.05.2020 | 4:54 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Στα Τρίκαλα βρέθηκε εκ νέου ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, ο οποίος έχοντας στο πλευρό του τον Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη ανακοίνωσε τον βελτίωση του περιφερειακού της πόλης από τον κόμβο του Μεγαλοχωρίου μέχρι το Δέλτα Καλαμπάκας. Το παρών έδωσε και ο Αντιπεριφερειάρχης Υδάτινων Πόρων Ντίνος Μπάρδας, αλλά και η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας Σταυρούλα Καρρά, η οποία και κάνει τη σχετική μελέτη.

Πρόκειται για μία παρέμβαση ύψους 1.221.150 ευρώ, με το οδικό τμήμα που θα γίνουν οι παρεμβάσεις να έχει μήκος 5,4 χιλιόμετρα. Όπως δήλωσε ο κ. Αγοραστός έχει γίνει ήδη μία προεκτίμηση μελέτης η οποία έχει σταλεί στο αρμόδιο υπουργείο και το έργο θα ενταχθεί στο Πρόγραμμα Επενδύσεων της Περιφέρειας.

Σε δήλωσή του ο Περιφερειάρχης τόνισε πως «είναι υποχρέωσή μας να προχωρήσουμε όλα τα μεγάλα έργα υποδομής στα Τρίκαλα, όπως σταθερά κάνουμε μια δεκαετία. Το συγκεκριμένο τμήμα του περιφερειακού ήταν και παραμένει εγκαταλειμμένο και αυτό είναι κρίμα για τα Τρίκαλα και για τους χιλιάδες επισκέπτες που διέρχονται καθ’ έτος με προορισμό τα Μετέωρα. Εμείς αναλαμβάνουμε πρωτοβουλία και προχωρούμε άμεσα στην ανακατασκευή του.

Με την ολοκλήρωση του εν λόγω οδικού τμήματος, που αποτελεί διαπεριφερειακή οδική σύνδεση αλλά και τοπικό δίκτυο σύνδεσης τουριστικών περιοχών, θα εξασφαλιστεί η ταχεία και ασφαλής σύνδεση των πόλεων Τρικάλων και Λάρισας και τουριστικών περιοχών, ενώ μέσω του προτεινόμενου παράπλευρου δικτύου θα εξασφαλιστεί η πρόσβαση και η εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών. Σε κάθε περίπτωση μετά την ολοκλήρωση του έργου αναμένεται μείωση της χρονοαπόστασης, αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων, μείωση του κόστους μεταφοράς, προστασία του περιβάλλοντος με τη μείωση των καυσαερίων, σύνδεση των παραγωγικών και τουριστικών κέντρων με το διεθνές δίκτυο μεταφορών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη υφιστάμενων και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων παραγωγικών τομέων».

Το έργο προβλέπει την βελτίωση του οδικού τμήματος, μήκους περίπου 5,40Km, της παράκαμψης Τρικάλων από Κ/Κ Μεγαλοχωρίου έως Κ/Κ (Δέλτα)  Καλαμπάκας

Το αντικείμενο της μελέτης είναι: Η μελέτη διαπλάτυνση /βελτίωση της κύριας αρτηρίας  του οδικού τμήματος της παράκαμψης Τρικάλων μήκους 5,4 Κm (περιφερειακής). Η μελέτη κατασκευής τριών ενδιάμεσων ισόπεδων κόμβων (κυκλικών) στις διασταυρώσεις με  την  οδό Τσιτσάνη, με την οδό Μακεδονίας –Λογγακίου και την οδό Ριζώματος. Η μελέτη κατασκευής παράπλευρου οδικού δικτύου στο εν λόγω τμήμα.

Η μελέτη επέκτασης του τεχνικού της γέφυρας Ληθαίου, η μελέτη νέου Τεχνικού άνω διάβασης της Επ. Οδού Τρικάλων Ριζώματος, η μελέτη επέκτασης τεχνικού κάτω διάβασης πεζών κ.α.

Όπως τονίζεται στο σχετικό δελτίο τύπου της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλία «H E.O 6, τμήμα της οποίας είναι το έργο που εξετάζεται, αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές οδικές συνδέσεις της χώρας με πολλαπλό χαρακτήρα στο συγκοινωνιακό δίκτυο της Ελλάδας.

Συγκεκριμένα: Είναι τμήμα του περιφερειακού δακτυλίου Τρικάλων και με την κατασκευή του έργου η πόλη των Τρικάλων αποκτά ολοκληρωμένο περιφερειακό δακτύλιο. Είναι τμήμα κάθετου άξονα σύνδεσης με την Ε65. Εξυπηρετεί την πρόσβαση προς περιοχές (Μετέωρα –Καλαμπάκα) με σημαντική τουριστική δραστηριότητα και προοπτική μεγαλύτερης ακόμη τουριστικής ανάπτυξης στο εγγύς μέλλον. Η σημερινή κατάσταση της οδού, δεν της επιτρέπει να ανταποκριθεί στις παραπάνω λειτουργίες της και τους αντίστοιχους κυκλοφοριακούς φόρτους και υπολείπεται των προδιαγραφών που προβλέπονται από τους κανονισμούς περί μελετών οδοποιίας».

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης