Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 16.06.2020
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
«Μένουμε Ελλάδα, μένουμε Θεσσαλία. Στηρίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους, ανακαλύπτουμε ξανά τον πολιτισμό και την ιστορία μας και ενδυναμώνουμε την εθνική μας αυτογνωσία».
Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός σε συνέντευξη Τύπου για την επανεκκίνηση του τουρισμού στη Θεσσαλία, παρουσιάζοντας το νέο ενημερωτικό βίντεο που παρήγαγε η Περιφέρεια με τα υγειονομικά πρωτοκόλλα ασφαλείας που εφαρμόζουν όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις στην περιοχή. «Η Ελλάδα είναι μια ασφαλής υγειονομικά χώρα, η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι ένας ασφαλής προορισμός» τόνισε ο Περιφερειάρχης. «Διεκδικήσαμε και πετύχαμε ειδικά μέτρα για την στήριξη του τουρισμού στην πρωτόγνωρη για τη χώρα κρίση του κορωνοιού, ενισχύουμε τις τουριστικές επιχειρήσεις μέσω του ΕΣΠΑ, δώσαμε στο Υπουργείο Ανάπτυξης 50 εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουν να στηριχθούν με επίδομα όλοι οι εργαζόμενοι στον τουριστικό κλάδο, συνεργαζόμαστε με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για δωρεάν εκπαίδευση και κατάρτιση εργαζομένων και επιχειρηματιών, επεκτείνουμε το πρόγραμμα τηλεϊατρικής για παροχή βοήθειας». Στόχος, όπως επεσήμανε ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας κ. Γιάννης Μπουτίνας είναι «η αναδιαμόρφωση του προγράμματος προβολής με μεγαλύτερη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ώστε φέτος η τουριστική σεζόν στη Θεσσαλία να ξεπεράσει τις 70 με 90 ημέρες».
Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός:
«Χρησιμοποιούμε κάθε δυνατό εργαλείο για να στηρίξουμε στην πιο δύσκολη στιγμή τον ελληνικό τουρισμό, να στηρίξουμε τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που ζουν από τον τουρισμό. Συνεργαζόμαστε με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και μάλιστα με την Ιατρική Σχολή για δωρεάν εκπαίδευση και κατάρτιση όλων των εργαζομένων και των επιχειρηματιών. Είμαστε η πρώτη Περιφέρεια η οποία έχει χρησιμοποιήσει πλατφόρμα τηλεϊατρικής για παροχή βοήθειας. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τα καταλύματα λόγω των ειδικών υγειονομικών συνθηκών. Έχουμε παράξει και προωθούμε βίντεο για την ασφαλή διαμονή των επισκεπτών στα καταλύματα. Πιέζουμε συνεχώς την κεντρική κυβέρνηση, έχοντας πετύχει αρκετά μέχρι τώρα, διεκδικώντας ειδικά μέτρα για τη στήριξη του τουρισμού.
Είναι μια δύσκολη περίοδος για τον τουρισμό. Γνωρίζουμε ότι ο τουρισμός είναι αναπτυξιακό εργαλείο και συμβάλει στο 25% του εθνικού ΑΕΠ. Αλλά και όλη η οικουμένη γνωρίζει ότι η Ελλάδα και η Θεσσαλία είναι ασφαλείς προορισμοί. Είναι η ώρα της Ελλάδος. Μένουμε Ελλάδα, μένουμε Θεσσαλία. Στηρίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους. Ενισχύουμε το εθνικό συναίσθημα αυτογνωσίας με επισκέψεις στα Μουσεία, στους ιστορικούς χώρους, στους εθνικούς δρυμούς κλπ. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να στηρίξουμε τις περιοχές μας, να ενδυναμώσουμε την εθνική μας αυτογνωσία».
Εντεταλμένος σύμβουλος για τον Τουρισμό, Γιάννης Μπουτίνας: «Η επιλογή για την Περιφέρεια Θεσσαλίας ήταν ή να μείνει σε μια γενική απραξία ή να βρει και να στοχεύσει πιθανές αγορές που θα άνοιγαν πρώτες. Με μπροστάρη τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστό, την Περιφερειακή Αρχή και το Τμήμα Τουρισμού ξεκινήσαμε να μάθουμε ποιες τουριστικές αγορές θα μπορούσαν να ανοίξουν πιο γρήγορα. Έτσι λοιπόν κάναμε μια στόχευση πάνω στον ελληνικό τουρισμό, τον εσωτερικό τουρισμό, ο οποίος θα ήθελε και αυτός στήριξη και στον οδικό τουρισμό, μετακινούμενο από χώρες που θα μπορούσαν να φτάσουν είτε ως οικογένειες είτε ως παρέες στους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας. Παράλληλα είμαστε έτοιμοι να στοχεύσουμε όποια αγορά ανοίγει, όποια νέα αεροπορική εταιρία φτάνει στην Ελλάδα και τη Θεσσαλία για να μπορέσουμε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Μια τουριστική καμπάνια για να μπορέσει να φέρει αποτελέσματα πρέπει να περάσει ένα χρονικό διάστημα ενός ή και δύο χρόνων και να υπάρχει μια συνεχής μόχλευση. Όμως εδώ πάμε να κάνουμε μια πολύ γρήγορη επικοινωνιακή καμπάνια, με αναδιαμόρφωση όλων των στόχων και όλης της τουριστικής προβολής».