Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ 19.08.2020
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
«Η απόφαση της κυβέρνησης να ανοίξουν τα σχολεία στις 7 Σεπτεμβρίου, χωρίς μείωση των μαθητών ανά τάξη και χωρίς αυστηρότερες υγειονομικές προδιαγραφές, ευχόμαστε να μην αποβεί καταστροφική επιλογή», υπογραμμίζουν σε κοινή δήλωσή τους οι τομεάρχες Παιδείας και Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης και Ανδρέας Ξανθός.
Οι δύο πρώην υπουργοί καταγγέλλουν «προφανή υποτίμηση του κινδύνου στο όνομα ενός κυβερνητικού success story που ήδη έχει καταρρεύσει» και «υποκριτική επίκληση της δημόσιας Υγείας από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων Παιδείας και Υγείας, στο βαθμό που αυτό δεν συνοδεύεται από μέτρα υγειονομικής θωράκισης ευαίσθητων τομέων της κοινωνικής ζωής όπως η εκπαίδευση».
«Σε αντίθεση με την τακτική του υποδιπλασιασμού των τμημάτων στα σχολεία και της εκ περιτροπής διδασκαλίας κατά το ολιγοήμερο άνοιγμα των σχολείων τον Μάιο και των Ιούνιο, όταν υπήρχε σημαντική υποχώρηση της πανδημίας, τώρα, που καθημερινά αυξάνεται ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων από τον ιό, σχεδιάζεται διδασκαλία σε πλήρη σύνθεση» αναφέρουν, σημειώνοντας πως σε «αίθουσες 20-30 τετραγωνικών» θα είναι «στοιβαγμένοι 25 μαθητές, όταν παντού (καταστήματα, συγκοινωνίες, γραφεία, εστίαση) επιβάλλονται -και σωστά- αποστάσεις».
«Παραλογισμός» σχολιάζουν και αναφέροντας ότι η προετοιμασία για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ήταν το βασικό επιχείρημα για το προηγούμενο άνοιγμα των σχολείων, με τμήματα χωρισμένα στη μέση, ήταν», διερωτώνται: «Ποια συμπεράσματα βγήκαν με βάση αυτή την εμπειρία, ποια μέτρα ελήφθησαν για την υγειονομικά ασφαλή επανεκκίνηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας;».