Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ 09.11.2020
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Πολιτική θύελλα και έντονες αντιδράσεις μεταξύ εκπαιδευτικών προκάλεσε η κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης και ειδικότερα της πλατφόρμας Webex.
Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση των πολιτικών κομμάτων τα οποία επιρρίπτουν ευθύνες στην κυβέρνηση και την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε την παραίτηση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως.
Σε ανακοίνωσή της, η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ μιλά για «νέο φιάσκο» για την κ. Κεραμέως, «μετά το κλείσιμο των σχολείων στα οποία τάχα δεν μεταδίδονταν ο ιός» και «την πρωτοφανή αποδοκιμασία της κυβέρνησης και της υπουργού Παιδείας και την αποχή-ρεκόρ των εκπαιδευτικών από τις εκλογές-παρωδία».
Αναφέρει, ειδικότερα, ότι «η πολυδιαφημισμένη πλατφόρμα Webex της Cisco «κράσαρε» στις πρώτες ώρες λειτουργίας και σταμάτησαν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης σε πολλές περιοχές της χώρας. Κάτι για το οποίο είχαν προειδοποιήσει οι υπεύθυνοι δημόσιοι φορείς και ειδικά το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο».
Στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας χαρακτήρισε «αστεία πράγματα» την απαίτηση ΣΥΡΙΖΑ για παραίτηση της υπουργού Παιδείας.
Υπενθυμίζεται ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απέδωσε το πρόβλημα με την κατάρρευση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης στην εταιρεία που είχε αναλάβει το έργο και υπονόησε πως υπάρχει πανευρωπαϊκό πρόβλημα που δεν σχετίζεται με την Ελλάδα, την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας.
Συγκεκριμένα ο κ. Πέτσας δήλωσε ότι «δεν υπήρχε κανένα θέμα ψηφιακών υποδομών στη χώρα μας, κανένα θέμα με το σύστημα του Υπουργείου Παιδείας, αλλά οφείλεται αποκλειστικά σε ζήτημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία Cisco στην Ευρώπη».
Πρόσθεσε ότι γίνονται ενέργειες για να αποκατασταθεί η λειτουργία και να προχωρήσει κανονικά η τηλεκπαίδευση, σχολιάζοντας «για όσους έσπευσαν να τουιτάρουν, χωρίς να έχουν πρώτα ενημερωθεί, το μόνο που καταφέρνουν είναι να αυτογελοιοποιούνται».
Επανερχόμενος στο θέμα για αντιπολίτευση που θα ήταν για γέλια αν η κατάσταση δεν ήταν σοβαρή μίλησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος την επιμονή του ΣΥΡΙΖΑ στο αίτημα για παραίτηση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως μετά το φιάσκο με την κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης.
ΚΙΝΑΛ: «Ανέτοιμο το υπουργείο»
«Οι κατά καιρούς διαβεβαιώσεις ετοιμότητας ‘πήγαν περίπατο’ από την πρώτη στιγμή! Πρώτη ημέρα λειτουργίας του Webex και το σύστημα κατέρρευσε μέσα στις δυο πρώτες ώρες λειτουργίας του», ανέφερε η Χαρά Κεφαλίδου, για την πτώση λειτουργίας του διαδικτυακού συστήματος τηλεκπαίδευσης.
Η αρμόδια βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής για τη Παιδεία διερωτήθηκε για την αξιοπιστία που παρέχει η σύμβαση με την εταιρεία CISCO η οποία, όπως επεσήμανε, «ουδέποτε ήρθε στη Βουλή, αν και είχε ζητηθεί από όλα τα κόμματα».
«Χρονικό προαναγγελθέντος θανάτου»
«Χρονικό προαναγγελθέντος θανάτου» χαρακτηρίζει από την πλευρά του το ΜέΡΑ25 την «κατάρρευση του συστήματος τηλεκπαίδευσης από τα πρώτα λεπτά της πρώτης σχολικής μέρας της καραντίνας» και προσθέτει ότι αυτό «δεν προκάλεσε έκπληξη σε κανέναν».
Σε σχετική ανακοίνωσή του το ΜέΡΑ25 κατηγορεί την κυβέρνηση και προσωπικά τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης ότι «είχε προειδοποιήσει προ ημερών τους πολίτες που η κυβέρνηση μόλις είχε κλείσει σπίτι τους, να αποφεύγουν να χρησιμοποιούν το ίντερνετ κατά τις σχολικές ώρες!».
Το φιάσκο δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία
Το φιάσκο στη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας μας, αφήνει έκθετη την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, επισημαίνει το ΚΚΕ και προσθέτει:
«Η εξέλιξη αυτή “δεν είναι κεραυνός εν αιθρία”. Ήδη από την περασμένη εβδομάδα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο έστειλε μήνυμα στα σχολεία, για να ενημερώσει για τις περιορισμένες δυνατότητες λειτουργίας της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Άρα η κυβέρνηση ήξερε το πρόβλημα, αλλά δεν έκανε τίποτα! Κατά τ’ άλλα έφταιγαν οι αγώνες των μαθητών…