Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Αιχμηρό σχόλιο Κ. Κρεμμύδα

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 12.12.2020 | 2:32 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Σε ανάρτησή του στο Fb ο Κώστας Κρεμμύδας επιτίθεται στο Δήμαρχο Τρικκαίων Δ. Παπαστεργίου αναφερόμενος σε δημοσίευμα που αναφέρεται στη διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ.

Στην ανάρτηση αναφέρει: Μεγάλη πέραση οι λίστες τον τελευταίο καιρό στη χώρα μας, ιδίως όταν συνοδεύονται με ποσά κρατικών χρημάτων που διανέμονται, μικρά μεγάλα δεν έχει σημασία, αλλά πάντως με κριτήρια υποκειμενικά εφόσον ανατίθενται και δεν διαγωνίζονται.

Υπήρξε στη αρχή η λίστα των ΜΜΕ η οποία χρηματοδοτήθηκε από την κυβέρνηση, ονομάστηκε “λίστα Πέτσα” για προφανείς λόγους, για την ενημέρωση covid. Πολλά Μέσα πήραν χρήματα , άλλα Μέσα δεν πήραν άγνωστο για ποιο λόγο, ίσως δεν ήταν φίλα προσκείμενα στους συντάξαντες τη λίστα.

Στην θέση τους, θα προτιμούσα να ήμουν στους μη χρηματοδοτούμενους για λόγους αρχής και για λόγους ανεξαρτησίας. Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα. Τότε υπήρξε σφοδρή κριτική για τα “ονομαστήρια” και πολλά πίσω μπρος μέχρι να δοθεί η λίστα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τον aireto.gr, έξι μήνες μετά τόσο η ΚΕΔΕ όσο και ο Πρόεδρός της και Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Παπαστεργίου έρχονται να επαναλάβουν το ίδιο χρησιμοποιώντας πόρους της ΚΕΔΕ και φυσικά τη νόμιμη οδό της απευθείας ανάθεσης με χρήση της κατά παρέκκλιση νομοθεσίας του κορονοϊού «για την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ για τις δράσεις της στην αντιμετώπιση του covid», χρηματοδοτώντας με 53.420 ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ) 58 εταιρείες – ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

Το συμβούλιο της ΚΕΔΕ είχε ήδη ομόφωνα ψηφίσει τη σκοπιμότητα της ενημέρωσης – διαφήμισης συνεπώς απέμενε μόνο η εκτέλεση της απόφασης από το πρόεδρο. Ποιο ήταν το επείγον της ανάθεσης; τι δε ξέραμε μερικούς μήνες πριν και καθυστέρησαν να ληφθούν οι αποφάσεις για να μη χρειασθεί ανάθεση; Και αφού έγινε έτσι γιατί λείπουν τα περιφερειακά μέσα τα οποία αυτά δίνουν τον τόνο των τοπικών κοινωνιών μια και αναφερόμαστε στους δήμους;

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης