Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 18.11.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Το Επιμελητήριο Τρικάλων και η Ένωση Οικονομολόγων & Φοροτεχνών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Τρικάλων, σας προσκαλούν στην ημερίδα που συνδιοργανώνουν με θέμα: «Ψηφιακό Ωράριο – Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας – Οι λύσεις και οι τρόποι επικοινωνίας», την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 17:30 – 20:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Τρικάλων (Βενιζέλου 1).
Εισηγητής θα είναι ο κ. Πρασσάς Βασίλης, Σύμβουλος Εργασιακών θεμάτων της EPSILONNET, ο οποίος θα αναπτύξει την κάτωθι θεματολογία:
Ψηφιακό Ωράριο:
-Η νέα διαδικασία υποβολής.
-Οι υποχρεώσεις εργοδότη για σύννομες υποβολές.
-Η απογραφή των εργαζομένων – Χρονοδιάγραμμα.
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας:
-Όλη η διαδικασία από την υποχρέωση του εργαζομένου έως την υποβολή του εργοδότη.
-Ο μηχανισμός ελέγχου από τον εργοδότη για: ορφανά χτυπήματα, αποκλίσεις, παραβάσεις.
-Η διαδικασία υποβολής όλων των τύπων άδειας και απουσίας.
-Real Time σύγκριση Ψηφιακού Ωραρίου με Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
-Τρόποι και εργαλεία διασφάλισης εργοδότη.
-Το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής για κάθε επιχείρηση.
Οι λύσεις και οι τρόποι επικοινωνίας:
-Nέα Έξυπνη Λύση για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις με εξωτερικό λογιστή ή με εσωτερική μισθοδοσία.
-Ωρομετρητές και κάρτες εργασίας.
-Η αυτοματοποίηση επικοινωνίας επιχείρησης με λογιστή για την υποβολή του ψηφιακού ωραρίου.
-Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός μισθοδοσίας με τα δεδομένα της ωρομέτρησης για επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία.
Δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής. Η είσοδος είναι ελεύθερη.