Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 19.11.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Πολύπλευρη και άκρως διαφωτιστική η βραδιά με τη Δήμητρα Παπαδοπούλου στο Μουσείο Τσιτσάνη, ως τιμώμενο πρόσωπο του Δήμου Τρικκαίων στο πλαίσιο του 3ου Φεστιβάλ Κωμωδίας.
Η σεναριογράφος, σκηνοθέτιδα, ηθοποιός, ραδιοφωνική παραγωγός, τιμήθηκε από τον Δήμαρχο Τρικκαίων Δημήτρη Παπαστεργίου για τη συνολική προσφορά της στην κωμωδία.
Η συζήτηση ενώπιον πλήθους τρικαλινών, ξεκίνησε με παρουσίαση των προσεγγίσεων της κ. Παπαδοπούλου στα θεατρικά και τηλεοπτικά δρώμενα, από τον διευθυντή της Δ/νσης Πολιτισμού, Αθλητισμού και Παιδείας του Δήμου Τρικκαίων και καλλιτεχνικό διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου Τρικάλων κ. Στέφανο Νταλάση. Ακολούθησε ανάγνωση βιογραφικού και αποσπασμάτων από το βιβλίο της κ. Παπαδοπούλου με τον τίτλο”Ο έρωτας είναι παιχνίδι μωρό μου”, από την ηθοποιό κ. Φανή Σπανού.
Και στη συνέχεια η ίδια η σεναριογράφος απάντησε για όλα, όσα της τέθηκαν από τους/τις τρικαλινούς/ες.
Σταχυολογώντας:
– Χαρακτήρισε το χαμόγελο ως “πολύ μεγάλη ανακούφιση” και το γέλιο ως “θεραπεία και λύτρωση”, που “δεν είναι ποτέ ρατσιστικό”.
– Αναφέρθηκε στην αλλαγή ως προς την κοινωνική αποδοχή μιας γυναίκας με χιούμορ
– Επιβεβαίωσε το ότι “υπόβαθρο του γέλιου είναι η θλίψη”, επισημαίνοντας πως πολλοί κωμικοί ηθοποιοί επιθυμούν να ησυχάζουν στην προσωπική τους ζωή
– Δεν ενθουσιάζεται με το αμερικανόφερτο, όπως τόνισε, τρόπο έκφρασης κωμωδίας, το stand up comedy, δίνοντας έμφαση συνολικότερα στην εισβολή αμερικάνικων στοιχείων πολιτισμού
– Υπερασπίστηκε την ελληνική οπτική για την κωμωδία, από τον Αριστοφάνη, μέχρι το “Ελεύθερο Θέατρο” (“εκεί σταματά”, τόνισε), επισημαίνοντας εμφατικά την “παράδοση γέλιου” στη χώρα μας
– Εκανε αναφορά στην εντονότατη παρουσία σκληρών σκηνών (φόνοι) στις ελληνικές τηλεοπτικές σειρές
– Χαρακτήρισε την τέχνη ως “υπερόπλο”, σε σχέση με την πολιτική, καθώς “διαμορφώνει συνειδήσεις”
– Εδωσε μια ξεχωριστή απάντηση για τη σάτιρα: “πρέπει να έχει ως στόχο να γεφυρώνει και όχι να διχάζει”, επεσήμανε
Σε μια βαθιά ανθρώπινη στιγμή, είπε ένα “μεγάλο αντίο στη Μίνα Αδαμάκη, που δεν πήγα να την αποχαιρετήσω, καθώς ήρθα στα Τρίκαλα”.