Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 12.12.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Εντυπωσιακό και με μεγάλη συμμετοχή παιχνίδι πλοήγησης διοργανώθηκε για πρώτη φορά το βράδυ του Σαββάτου στα χριστουγεννιάτικα Τρίκαλα.
Το «Πάρτι Φαντασμάτων», μια μεγάλη διοργάνωση από το «Πλήρωμα 94» του πατρινού καρναβαλιού, υλοποιήθηκε από τον Δήμο Τρικκαίων, τον Μύλο των Ξωτικών, που κάλεσε στα Τρίκαλα τη συγκεκριμένη ομάδα, τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων, με χορηγό τη βιομηχανία «Βιολάντα» και ραδιοφωνική στήριξη από τη «Ραδιοφωνική Λέσχη Τρικάλων».
Το παιχνίδι ουσιαστικά επέκτεινε δράσεις του Μύλου των Ξωτικών στην πόλη και εμπεριείχε όλα τα βασικά στοιχεία ενός αντίστοιχου παιχνιδιού πλοήγησης: κουίζ, σταυρόλεξα, παρατηρητικότητα, συνδυασμός γνώσεων και πολύ κέφι! Κάτι που «αγκαλιάστηκε» από πλήθος ομάδων που συμμετείχαν, με μεγάλο εύρος ηλικιών, σε μια συνεχή προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις.
Οι γνώσεις και η παρατηρητικότητα ήταν τα «κλειδιά» για να λυθούν τα κουίζ, που οδηγούσαν σε συγκεκριμένα «φαντάσματα», σε κάθε ένα από τα 20 καταστήματα που μετείχαν στη δράση. Οι απαντήσεις αφορούσαν είτε σε πρόσωπα των Τρικάλων (Ασκληπιός, Βίρβος, Τσιτσάνης, Κονδύλης κ.α.) είτε σε πρόσωπα από την ευρύτερη καλλιτεχνική κοινότητα, με κοινό πρόσημο.
Το παιχνίδι υλοποιήθηκε στο ευρύτερο κέντρο των Τρικάλων, με έναρξη από τον πεζόδρομο της Ασκληπιού και μετά από δύο ώρες, οι νικήτριες ομάδες ανακοινώθηκαν σε γιορτή στον χώρο της νέας λαϊκής αγοράς. Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στη διάρκεια ενός – υπό βροχή – υπαίθριου πάρτι, στον χώρο της νέας λαϊκής αγοράς. Εκεί, όπου για πρώτη φορά από την ανακατασκευή της, η καθημερινή εμπορική δραστηριότητα έδωσε τη θέση της στις νότες από ελληνικό και ξένο ρεπερτόριο. Αναδείχθηκαν, έτσι, από τον Δήμο Τρικκαίων, οι δυνατότητες χρήσης του χώρου και για πολιτιστικές δράσεις, όπως είχε αρχικώς σχεδιαστεί.
Ο αντιδήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Λάππας, ο πρόεδρος της e-trikala Γιάννης Κωτούλας, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων Χρήστου Μπλουγούρας, τόνισαν τη σημασία της συνδιοργάνωσης για πρώτη φορά στην πόλη του Μύλου των Ξωτικών. Εδωσαν έμφαση στο παιχνίδι, στην ενίσχυση της αγοράς, στη διασκέδαση για τους/τις δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες/τριες από όλη τη χώρα και τους κατοίκους των Τρικάλων. Ταυτοχρόνως, δηλώσεις συνολικότερα για τη συνεργασία των τοπικών φορέων, στη διάρκεια και του Μύλου των Ξωτικών, έκανε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων, Βασίλης Γιαγιάκος.
Τα μέλη των ομάδων επιβραβεύτηκαν με δώρα από τα καταστήματα που μετείχαν στο παιχνίδι πλοήγησης: Carousel, Pantera, Παπαγιάννη βιβλιοχαρτοπωλείο, Πανουργιάς, Ρεπορτάζ, Emmy, Cross, Φίλιππος Βλόντζος, Benetton, Μπάλιας, Καρακικές Shopping Center, Kosmimataki, Τα μαγικά γράμματα, Παπαευθυμίου Κωνσταντίνα, Κουτσάγια Βασιλική, Πινόκιο, Piccola casa, Lakshmi-redressing stores, Σεραφίνο, Tsirogiannis shoes.