Σάββατο 28.12.2024 | Εορτάζουν: Δόμνα, Θεοφίλη, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Φιλίτσα, Μυγδόνιος, Μυγδόνης, Μυγδονία, Μιγδονία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Αιτήματα πολιτών στον Δ. Τρικκαίων και μέσω της εφαρμογής για τη στάθμευση

ΤΟΠΙΚΑ 10.03.2023 | 5:58 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Μια νέα δυνατότητα για άμεση καταγραφή αιτημάτων προσφέρει ο Δήμος Τρικκαίων στους πολίτες. Εκτός από το γνωστό Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών (το «20000»), όσοι-ες χρησιμοποιούν την εφαρμογή της Novoville για τη στάθμευση, θα μπορούν πλέον να τη χρησιμοποιούν και για υποβολή αιτημάτων.
Η σχετική δυνατότητα ενσωματώθηκε ήδη στην πλατφόρμα της Novoville και, επομένως, ο Δήμος θα μπορεί ταχύτερα να γνωρίζει το αίτημα, προκειμένου να ανταποκρίνεται σ’ αυτό.
Οσοι-ες έχουν ήδη «κατεβάσει» την εφαρμογή στο κινητό τους, δε χρειάζεται να κάνουν κάτι άλλο, παρά μόνο να… τη χρησιμοποιούν για την επικοινωνία με τον Δήμο Τρικκαίων.
Οσοι-ες θέλουν να έχουν αμεσότητα στη χρήση, είτε για στάθμευση είτε για υποβολή αιτημάτων, θα πρέπει να κάνουν μια απλή κίνηση: Να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή της Novoville για «έξυπνες» κινητές συσκευές (iOS και Android) ή μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Τρικκαίων (στη διεύθυνση www.trikalacity.gr)

Το σύστημα λειτουργεί σε 5 απλά βήματα

ΒΗΜΑ 1: Επιλογή τοποθεσίας

ΒΗΜΑ 2: Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

ΒΗΜΑ 3: Προσθήκη σύντομης περιγραφής (προαιρετικά)

ΒΗΜΑ 4: Προσθήκη φωτογραφίας

ΒΗΜΑ 5: Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο.

Τόσο απλό!
Συνολικά, μπορούν οι πολίτες να υποβάλλουν αίτημα για 91 (ενενήντα ένα) διαφορετικά θέματα.
Όπως, προσθήκη κάδων, αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων, προβλήματα δικτύων, πιστοποιητικά, περισυλλογή νεκρών ζώων, κοπή δέντρων, επεκτάσεις δικτύων, διαρροές υδρομέτρων, αριθμήσεις οδών και πλήθος άλλων, που αφορούν στην καθημερινότητα των πολιτών.
Αυτός ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τον Δήμο Τρικκαίων, είναι ένα ακόμη βήμα στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού των δημοτικών υπηρεσιών. Η υπάρχουσα αμφίδρομη επικοινωνία ενισχύεται, με διαφανή, άμεσο και εύκολο τρόπο για τους δημότες, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή της Novoville παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες για τον πολίτη:
– Αριθμός επιλυμένων προβλημάτων (αναμένεται οριστικοποίηση)
– Θερμοκρασία ημέρας
– Καταβολή αντιτίμου για στάθμευση
– Κιλοβατώρες που κατανέμονται σε οικονομικά αδύναμους πολίτες μέσω της πληρωμής στάθμευσης
– Νέα και εκδηλώσεις (η επικαιροποίηση του συγκεκριμένου τομέα θα γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα).

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης