Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Αυξήσεις στο κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 23.12.2023 | 12:52 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Την άμεση ανάληψη δράσης από τη διεθνή κοινότητα για την προστασία της ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα ζητούν ο ένας μετά τον άλλο οι διεθνείς ναυτιλιακοί φορείς καθώς, όπως εκτιμούν, αν η ηρεμία αργήσει να επανέλθει στην περιοχή θα είναι εις βάρος της παγκόσμιας οικονομίας.

Την ίδια στιγμή ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών ανακοινώνουν προσαυξήσεις ανά container λόγω της δρομολόγησης των πλοίων γύρω από την Αφρική.

Με ανακοινώσεις τους επικροτούν τη διεθνή ομάδα δράσης που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία των ΗΠΑ με την επωνυμία Operation Prosperity Guardian, που έχει στόχο την προστασία της ναυσιπλοΐας από τις επιθέσεις των Χούθι στον Κόλπο του Αντεν.

Στην ομάδα συμμετέχουν αρκετές χώρες, ενώ παρούσα δήλωσε και η χώρα μας, με δηλώσεις του υπουργού Αμυνας Νίκου Δένδια.

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα στις ναυτιλιακές αγορές θα εξαρτηθεί από το πόσο καιρό οι εταιρείες θα συνεχίσουν να αποφεύγουν την περιοχή – και αυτό μπορεί να διαρκέσει αρκετό καιρό, αναφέρουν αναλυτές.

Διατυπώνονται και εκτιμήσεις ότι η κατάσταση θα παραμείνει προβληματική και το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Σε κάθε περίπτωση η όποια καθυστέρηση της επιστροφής στην ομαλότητα θα σπρώχνει προς τα πάνω τους ναύλους κυρίως στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Από την Ερυθρά Θάλασσα και το Σουέζ διέρχεται το 30% του παγκόσμιου όγκου μεταφερόμενων εμπορευματοκιβωτίων.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης