Κυριακή 22.12.2024 | Εορτάζουν: Αναστασία, Νατάσα, Νατάσσα, Τασία, Σία, Τατία, Τάσα, Τέσα, Ζωΐλος, Ζωΐλα,Ιακώβ, Ιωσήφ, Σήφης, Ιωσηφίνα, Ζοζεφίνα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Χαμόγελα και συγκρατημένη αισιοδοξία για τους υποψηφίους των ΓΕΛ

ΤΟΠΙΚΑ 08.06.2018 | 5:02 μμ

Γράφει ο/η Θανάσης Τσαγγαράς

Χαμόγελα και συγκρατημένη αισιοδοξία κυριάρχησαν αργά το πρωί της Παρασκευής κατά την έξοδο των υποψηφίων των πανελληνίων εξετάσεων από τα εξεταστικά κέντρα του νομού. Οι πανελλήνιες για τα ΓΕΛ ξεκίνησαν το πρωί της Παρασκευής με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας – Έκθεσης.

Με πρόσωπα γεμάτα αγωνία οι υποψήφιοι πέρασαν τις πύλες των 13 εξεταστικών κέντρων του νομού ενώ λίγες ώρες αργότερα άρχισε η έξοδος των πρώτων μαθητών από τις αίθουσες.

Η προϊσταμένη της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Τρικάλων κα. Βασιλική Κάκλα επεσήμανε πως δεν υπήρξαν προβλήματα στην μετάδοση των θεμάτων, και εν γένει η πρώτη μέρα των εξετάσεων κύλησε ομαλά και με ηρεμία. Αναφορά έκανε και στους συναδέλφους καθηγητές, οι οποίοι όπως εξήγησε έδειξαν υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Στο νομό Τρικάλων δήλωσαν συμμετοχή 1.074 υποψήφιοι, από τους οποίους παρουσιάστηκαν για να εξεταστούν οι 1.049, απουσίαζαν 25 άτομα (ποσοστό αποχής 2,33%).

Κλασικό θέμα

Βατό και λίγο ως πολύ κλασικό χαρακτηρίστηκε το θέμα της Έκθεσης από το μεγαλύτερο μέρος των Τρικαλινών υποψηφίων. Μέσω ενός άρθρου του Δ. Ν. Μαρωνίτη, που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του 2009, στο «Βήμα της Κυριακής», με τίτλο Παιδεία και Εκπαίδευση, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να συντάξουν ένα δικό τους άρθρο για τον παιδευτικό, διαπαιδαγωγικό ρόλο της εκπαίδευσης, αλλά και για τους τρόπους με τους οποίους η σχολική κοινότητα – εκπαιδευτικοί και μαθητές – μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση αυτού του ρόλου.

Τα θέματα του κριτηρίου αξιολόγησης κινήθηκαν στο ίδιο εξεταστικό «μοτίβο» των τελευταίων ετών, με την άσκηση των συνωνύμων να απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή από την πλευρά των μαθητών. Από την πλευρά τους φιλόλογοι σχολιάζοντας το θέμα της Έκθεσης σημείωναν ότι απαιτούσε προσοχή, ωστόσο όμως θεωρούνταν βατό μιας και το συγκεκριμένο, όπως και άλλα που σχετίζονται με την Παιδεία διδάσκονται τόσο στο σχολείο, όσο και στα φροντιστήρια.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης