Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Δεν έφεραν ανάσα στα ταμεία οι εκπτώσεις

ΤΟΠΙΚΑ 10.08.2023 | 5:43 μμ

Γράφει ο/η

Λογιστήριο

Γράφει ο/η Λογιστήριο

Μέχρι και σήμερα σχεδόν ένα μήνα από την έναρξη της εκπτωτικής περιόδου τα μηνύματα δεν είναι τα καλύτερα

Παρά τα υψηλά ποσοστά προσφορών και την ποιότητα των προϊόντων, στις οποίες ο εμπορικός κόσμος είχε εναποθέσει τις ελπίδες του για τόνωση των αγορών, δυστυχώς μέχρι και σήμερα η κίνηση χαρακτηρίζεται υποτονική

Δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως και η καλύτερη η επισκεψιμότητα στα Τρικαλινά εμπορικά καταστήματα από την έναρξη των εκπτώσεων έως και σήμερα. Αυτό άλλωστε μεταφέρουν και οι Τρικαλινοί έμποροι κάνοντας μια μικρή αποτίμηση κατά τον πρώτο μήνα των εκπτώσεων.
Παρά τα υψηλά ποσοστά προσφορών και την ποιότητα των προϊόντων, στις οποίες ο εμπορικός κόσμος είχε εναποθέσει τις ελπίδες του για τόνωση των αγορών, δυστυχώς μέχρι και σήμερα η κίνηση χαρακτηρίζεται υποτονική.
Οι έμποροι ισχυρίζονται ότι υπάρχει κίνηση στα καταστήματα, όμως οι προσδοκίες που είχαν την άνοιξη δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμη.
Με βάση τις προβλέψεις θεωρούσαν πως θα είχαν ένα ικανοποιητικό καλοκαίρι με τζίρους. Δυστυχώς, όμως.
Οι έμποροι ισχυρίζονται πως δεν θα μπορούσε να είναι η κατάσταση διαφορετική. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως καταναλωτές σε ποσοστό μεγαλύτερο του 60% έχουν μειώσει σημαντικά τις αγορές του σε είδη τροφίμων, το 75% έχει δηλώσει ότι έχει αναβάλει τις αγορές του για προσωπικά αντικείμενα όπως ρούχα και οικιακά είδη, προκειμένου να έχει χρήματα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Όλα αυτά, βέβαια, προέρχονται από την πίεση που δέχονται τα νοικοκυριά από τις ανατιμήσεις των προϊόντων και από την αύξηση του ενεργειακού κόστους και γενικότερα της ακρίβειας. Με δεδομένο το κλίμα που επικρατεί δεν μπορούν να γίνουν θαύματα μέσα σε μία καλοκαιρινή περίοδο, αναφέρει ο εμπορικός κόσμος.
Επισημαίνεται, πως τη δεδομένη χρονική περίοδο υπάρχουν πολύ υψηλά ποσοστά εκπτώσεων που φθάνουν και το 70. Είναι πολύ καλά σε σχέση με την ποιότητα των διάφορων καταναλωτικών ειδών. Οι θερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν αρχές Ιουλίου και θα διαρκέσουν ως το τέλος του μήνα που διανύουμε.

Του ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΑΓΓΑΡΑ

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης