Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 12.05.2023
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Το Σάββατο, 6 Μαΐου 2023, ομάδα μαθητών της Γ΄ Τάξης του Γυμνασίου Μεγαλοχωρίου υποδέχτηκε μαθητές και εκπαιδευτικούς του 2ου Πρότυπου Γυμνασίου Αθηνών και τους ξενάγησε στην πόλη μας στα πλαίσια διασχολικής δράσης με τίτλο «Πολιτιστική ξενάγηση στα Τρίκαλα».
Οι μαθητές του Γυμνασίου Μεγαλοχωρίου με την καθοδήγηση της φιλολόγου κ. Πλεσιώτη Κωνσταντίνας σχεδίασαν μια περιπατητική διαδρομή, ώστε οι επισκέπτες να έρθουν σε επαφή με σημαντικά μνημεία και αξιοθέατα της πόλης των Τρικάλων. Παράλληλα, προετοιμάστηκαν για τον ρόλο του ξεναγού, έχοντας συγκεντρώσει σύντομες πληροφορίες, τις οποίες ανέλαβαν να παρουσιάσουν στο πεδίο. Προσφέροντας εθελοντικά και ανιδιοτελώς τον χρόνο τους, αποκόμισαν πολλαπλά γνωστικά και παιδαγωγικά οφέλη και γνώρισαν καλύτερα την πόλη τους . Τους μαθητές τους Γυμνασίου Μεγαλοχωρίου συνόδευαν στη δράση ο δ/ντής, κ. Τσαντίλας Σωτήριος, οι εκπαιδευτικοί Γκούμας Δημήτριος και Πλεσιώτη Κωνσταντίνα, ενώ τους μαθητής του 2ου Πρότυπου Γυμνασίου Αθηνών (όμιλος Γεωεπιστημών) συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί Τζωρτζιώτη Χρυσάνθη, Κονταξή Μαρία, Κούρκουλος Νίκος και Μακρή Κυριακή, η οποία είχε και την ιδέα και τον συντονισμό της διασχολικής συνεργασίας.
Η πολιτιστική ξενάγηση ξεκίνησε από το τζαμί του Οσμάν Σαχ, συνεχίστηκε στο Μουσείο Τσιτσάνη, το μνημείο των πέντε ΕΠΟΝιτών, την κεντρική γέφυρα, το Ασκληπιείο, το Φρούριο με το ρολόι , το Βαρούσι, και ολοκληρώθηκε στα Μανάβικα. Εκεί μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεκουράστηκαν και απόλαυσαν όλοι μαζί νόστιμα εδέσματα. Ολοκληρώθηκε έτσι με τον καλύτερο τρόπο μια πολύ όμορφη συνεργασία, που έδωσε την ευκαιρία σε παιδιά και εκπαιδευτικούς από εντελώς διαφορετικά περιβάλλοντα να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους, να ανταλλάξουν ιδέες και να δημιουργήσουν νέες προοπτικές συνεργασίας και φιλίας.