Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 07.12.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ξεκινούν σταδιακά να προετοιμάζονται τα κρεοπωλεία των Τρικάλων, με στόχο την επάρκεια και την ποιότητα για το στρώσιμο του γιορτινού τραπεζιού του καταναλωτή.
Προς το παρόν γίνεται έρευνα αγοράς ενόψει και της ερχόμενης εβδομάδας, οπότε και αναμένεται να καθοριστούν οι τιμές ανά είδος κρέατος, που θα τεθούν στο γιορτινό τραπέζι.
Σύμφωνα με πολλούς Τρικαλινούς κρεοπώλες, ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από καταναλωτές να ενημερωθούν για τις τιμές του γιορτινού τραπεζιού και να προχωρήσουν εγκαίρως σε παραγγελίες.
Αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να προκαταβάλουν την αγορά. Προς το παρόν το ντόπιο χοιρινό, ανάλογα με το μέρος, κοστίζει από 6 ευρώ το κιλό έως 8 ευρώ το κιλό και εκτιμάται ότι η τιμή θα παραμείνει σταθερή. Ευελπιστούν ότι και στο μοσχάρι η τιμή θα διαφέρει έως 2,5 ευρώ. Πέρυσι είχε περίπου 11 ευρώ το κιλό. Για τις τιμές στο αρνί και τη γαλοπούλα αναμένουν την αγορά, στα τέλη της επόμενης εβδομάδας.
Οι τοπικοί κρεοπώλες καλούν τους καταναλωτές να εμπιστευτούν το κρεοπωλείο που γνωρίζουν. Τα Χριστούγεννα συνδυάζονται με ευρύ φάσμα σε κρεατικά και ο δικός τους στόχος είναι να καλύψουν τους καταναλωτές με τα καλύτερα προϊόντα, πάνω απ’ όλα ελληνικά και στις καλύτερες τιμές. Θα πράξουν ότι πράττουν κάθε χρόνο για να προσφέρουν τα καλύτερα στους πελάτες τους για τις γιορτές, μία περίοδο που όπως αναφέρουν «δέχονται αμείλικτο πόλεμο», από «ταμπέλες ενθουσιασμού» σε άλλα σημεία πώλησης κρεάτων. Σύμφωνα με τους κρεοπώλες ο κλάδος έχει δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο και έχει ήδη δημιουργήσει το δικό του «καλάθι της νοικοκυράς.
Είναι γνωστό ότι οι τιμές στο χονδρικό εμπόριο έχουν εκτοξευτεί κατά 30%, ωστόσο στη λιανική οι τιμές αυξήθηκαν μόλις κατά 20%. Τα κρεοπωλεία είναι ενεργοβόρες επιχειρήσεις. Το κόστος της ενέργειας έχει εκτοξευτεί, όμως εκείνοι ακόμη συνεχίζουν να προσφέρουν τα είδη τους σε τιμές προσιτές στον καταναλωτή.