Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 15.09.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Έτσι και αλλιώς κ. Παπαστεργίου οι Τρικαλινοί δεν σταθμεύουμε στο κέντρο της πόλης.
Η στάθμευση είναι θέμα πολυεπίπεδο και πολυδιάστατο και αφορά όλους τους κατοίκους και όσους δραστηριοποιούνται οικονομικά στην περιοχή μας.
Κάθε πόλη έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Στη δική μας κυριαρχούν, το ποτάμι, το εκτενές δίκτυο πεζοδρόμων, ο χαραγμένος ποδηλατόδρομος, οι νησίδες, οι στενοί δρόμοι και η λαϊκή αγορά. Δεν σταθμεύουμε λοιπόν παραποταμίως, στους πεζοδρόμους, στους ποδηλατοδρόμους, σε κεντρικές οδούς – λόγω στενότητας -, σε λεωφορειόδρομους ενώ σε κάποιους δρόμους σταθμεύουμε μόνο στη μια πλευρά του δρόμου.
Η μεγάλη εικόνα λοιπόν είναι ότι δε σταθμεύουμε στο κέντρο της πόλης όπου οι ελάχιστες θέσεις εξυπηρετούν κυρίως τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις και υπερσυγκεντρωμένες δομές υπηρεσιών χωρίς υποδομές στάθμευσης στα λίγα τετράγωνα της αναφερόμενης περιοχής.
Εξαρχής η δημοτική αρχή αντιμετώπισε με προχειρότητα το θέμα τόσο του κυκλοφοριακού όσο και της στάθμευσης, φέρνοντας αρχικά προς συζήτηση και ψήφιση την ελεγχόμενη στάθμευση, με έναν σχεδιασμό που αφορούσε 1600 θέσεις. Δύο χρόνια αργότερα, θα εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση με 800 θέσεις. Προφανώς σε έναν από τους δύο σχεδιασμούς υπήρξε εσφαλμένη κρίση ως προς τις ανάγκες και την ένταση του προβλήματος. Στην πρώτη εκτίμηση; Στην δεύτερη πρόταση; Ως παράταξη κρίνουμε ότι αμφότεροι οι σχεδιασμοί ήταν λανθασμένοι.
Πρόκειται καθαρά περί αποσπασματικής και πρόχειρης αντιμετώπισης, ιδιαιτέρως δε την στιγμή που υπάρχουν έργα αναπλάσεων σε εξέλιξη, τα οποία ούτως ή άλλως επιβαρύνουν τους οδηγούς, τους πεζούς και τους επιχειρηματίες.
Είναι αδιανόητο να πιστεύουμε ότι η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης στους δρόμους της πόλης θα λύσει ένα πρόβλημα, του οποίου τα βαθύτερα και προφανή αίτια εντοπίζονται στην ίδια την ανάπτυξη της πόλης και των αποφάσεων που διαχρονικά έχουν ληφθεί από δημοτικές αρχές και κυβερνήσεις.
Τι θα λύσεις όταν είναι συγκεντρωμένες στο κέντρο όλες οι δημοτικές (Δημαρχείο, υπηρεσίες, ΔΕΥΑΤ), περιφερειακές (Νομαρχία), κρατικές (εφορία, ΙΚΑ,) και τραπεζικές δομές χωρίς χώρους στάθμευσης με πολλές εκατοντάδες εργαζόμενους και χιλιάδες συναλλασσόμενους καθημερινά σε λίγα οικοδομικά τετράγωνα;
Τι θα λύσεις όταν υπάρχει συνωστισμός υπεραγορών που αυξάνουν την κινητική ένταση με την άναρχη φορτοεκφόρτωση;
Τι θα λύσεις όταν υπάρχουν παράνομα κλεισμένες πυλωτές πολυκατοικιών στερώντας πολύτιμες θέσεις στάθμευσης;
Τι θα λύσεις όταν σαν δημοτική αρχή δεν προκρίνεις την πραγματική αποκέντρωση σε αφετηρίες λεωφορείων, λαϊκή αγορά αλλά και στις δικές σου υπηρεσίες;
Αυτό που πραγματικά θα συμβεί είναι ύπαρξη ενός επιπλέον οριζόντιου κόστους στον οικογενειακό προϋπολογισμό, επιπλέον εκνευρισμός των κατοίκων και των οδηγών και μεγαλύτερη αναστάτωση στην ήδη προβληματική κατάσταση από την εξέλιξη των έργων.
Θεωρούμε λοιπόν απαραίτητη την αναστολή της εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης, τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση των έργων προκειμένου να γίνει καλύτερος σχεδιασμός και να μη λειτουργήσει μόνο ως ένας ακόμα εισπρακτικός μηχανισμός.
Το γραφείου τύπου