Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 30.11.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Καινοτόμες δράσεις όπως η χαρτογράφηση «Δρόμων της Πίστης», «Δρόμων του Πολιτισμού» και «Δρόμων του Κρασιού στη Θεσσαλία», διαγωνισμό «Κινηματογραφώντας τη Θεσσαλία», ταξιδιωτικό οδηγό Golden Book of Thessaly, ένα προσεκτικά επιλεγμένο πρόγραμμα συμμετοχής σε 27 τουριστικές εκθέσεις και workshops στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στοχευμένα fam trips και media trips και αναβαθμισμένη διαδικτυακή προβολή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2023, που παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Παράλληλα έγινε ο απολογισμός των τουριστικών δράσεων 2022 με μετρήσιμα αποτελέσματα τόσο αριθμητικά, όσο -κυρίως- ποιοτικά καθώς η μέση ημερήσια δαπάνη ανά επισκέπτη στη Θεσσαλία καταγράφεται αυξημένη κατά 4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο της χώρας.
«Στη Θεσσαλία είμαστε ομάδα και στον τουρισμό» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Με στρατηγικό σχέδιο και στόχευση, με κουλτούρα συνεργασίας και συνέργειας διαμορφώνουμε το δικό μας αυτόνομο αναπτυξιακό πρότυπο στον τουρισμό, με έμφαση στα ποιοτικά και διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά. Ένα τουριστικό μοντέλο με προστιθέμενη αξία και πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους επαγγελματίες του κλάδου, την τοπική οικονομία και το σύνολο της κοινωνίας. Μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, η επιστροφή στις ελεύθερες μετακινήσεις σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας δυναμικής για τον τουρισμό. Αλλά και την ανάγκη να ξανασκεφτούμε και να ανασχεδιάσουμε το τουριστικό μοντέλο σύμφωνα με τις νέες ανάγκες της εποχής και των επισκεπτών. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας αποτελεί μια μικρογραφία της Ελλάδας λόγω της πολυμορφίας του φυσικού της τοπίου και της πλούσιας ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς. Το πρόγραμμα μας είναι δυναμικό, εξελίσσεται με επιτυχία και οδηγεί σε απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Η Θεσσαλία ταξιδεύει και προβάλλεται παντού στον κόσμο, βραβεύεται, ενδιαφέρει όλο και περισσότερους επισκέπτες που θα την επέλεγαν ξανά και ξανά και δικαιώνει το μήνυμα της βραβευμένης μας τουριστικής καμπάνιας «Κάθε επίσκεψη και μια διαφορετική εμπειρία».
Όπως ανέφερε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας «σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΙΝΣΕΤΕ όλοι οι δείκτες το 2022 ήταν αυξημένοι κατά 120-140% σε σχέση με το 2020 και σε σχέση με το 2019 αγγίξαμε επίπεδα της τάξης του 65-85% κατά τους μήνες λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σημαντική επιτυχία όμως είναι και το γεγονός ότι παρατηρείται μια αύξηση στη μέση ημερήσια δαπάνη ανά επισκέπτη στη Θεσσαλία κατά 12%, ενώ ο μέσος όρος στη χώρα είναι 8%».
Το σχέδιο για το 2023
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας εστιάζει στην ανάπτυξη του ποιοτικού θεματικού τουρισμού με επαναλαμβανόμενες ενέργειες προβολής σε συγκεκριμένες αγορές και κατηγορίες επισκεπτών. «Η επαναληψιμότητα των ενεργειών σε συγκεκριμένους στόχους, φέρνει αποτελεσματικότητα, μέσω επισκεψιμότητας και πληρότητας κλινών» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας. Στόχοι είναι :
– Η αύξηση του μεριδίου της αγοράς και της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών πόρων και προορισμών της Θεσσαλίας τόσο στο εσωτερικό όσο και σε επιλεγμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, με τη διατήρηση των παραδοσιακών τουριστικών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.
– Η υλοποίηση στρατηγικής σημασίας για τον τουρισμό έργων υποδομής που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.
-Η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας και η προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος μέσω της δημιουργίας και προβολής νέων τουριστικών προϊόντων (καταδυτικά πάρκα και υποθαλάσσια μουσεία για καταδυτικό/θαλάσσιο τουρισμό, ανασύσταση λίμνης Κάρλας για οικοτουρισμό/ περιπατητικό τουρισμό/birdwatching κλπ) και της ανάδειξης της στρατηγικής σχέσης του τουρισμού με την παραγωγή και τους τομείς του Πολιτισμού, του Αθλητισμού, του Περιβάλλοντος.
– Η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας – digital marketing και η υλοποίηση δράσεων προβολής μέσω εφαρμογών κινητών, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (F/B, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram, κλπ) και του διαδικτύου γενικότερα (online marketing/email marketing κλπ).
– Η προώθηση των συνεργειών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων όπως με τα γραφεία του ΕΟΤ, τις ελληνικές αντιπροσωπείες στο εξωτερικό, την ομογένεια, αλλά κυρίως τους ξένους Τουριστικούς Οργανισμούς, ταξιδιωτικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες, δημοσιογράφους και φορείς του ευρύτερου τομέα του τουρισμού για την από κοινού υλοποίηση δράσεων προώθησης και προβολής σε επιλεγμένες αγορές -στόχους.