Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 24.10.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Κάθε εβδομάδα θα αλλάζουν τα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού», ενώ δεν θα υπάρχει πλαφόν στην ποσότητα των προϊόντων που θα μπορούν να αγοράζουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκο Παπαθανάση.
«Υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν έλεγχοι στην αγορά για τις τιμές και για κρούσματα αισχροκέρδειας», είπε ο κ. Παπαθανάσης μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, αναφέροντας ακόμη πως «θα αυξηθεί το προσωπικό των ελεγκτικών υπηρεσιών, με μετακινήσεις και μετατάξεις».
Ακόμη, ο αναπληρωτής υπουργός είπε πως από τους ελέγχους που γίνονται «προκύπτει αισχροκέρδεια στο 6%-8% των περιπτώσεων ελέγχου στην αγορά».
Στην συζήτηση παρενέβη και ο Μιχάλης Μούσιος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, λέγοντας πως λόγω και της ενεργειακής κρίσης, «έχουν κλείσει εκατοντάδες αρτοποιεία και πολλά άλλα συντηρούνται χάρη στην «επιδότηση» τους, μέσω της προσωπικής εργασίας δύο και τριών μελών της οικογένειας του αρτοποιού».
Ο κ. Μούσιος ζήτησε να συνεχίσει να είναι ενισχυμένη η επιδότηση των φούρνων έναντι των ανατιμήσεων των τιμών στην ενέργεια, ενώ επεσήμανε πως «δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι το ψωμί στο “καλάθι του νοικοκυριού” και, εάν μπει το κατεψυγμένο ψωμί, αυτό πρέπει να αναγράφεται με σαφήνεια».
Υπενθυμίζεται ότι, στόχος είναι, να ξεκινήσει από την Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2022, η εφαρμογή του «καλαθιού του νοικοκυριού».
Σύμφωνα με πληροφορίες του «MR», το σχέδιο της νομοθετικής ρύθμισης που ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης προβλέπει ότι το «καλάθι» θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν τουλάχιστον κωδικό σε κάθε μία από τις 50 κατηγορίες προϊόντων του «καλαθιού», ο οποίος θα διατίθεται σε προσιτή τιμή συγκριτικά με τους υπόλοιπους κωδικούς της ίδιας κατηγορίας, θα είναι δηλαδή το προϊόν με τη χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία του με βάση την τιμολόγηση που κάνει κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ.