Τρίτη 24.12.2024 | Εορτάζουν: Αχμέτ, Ευγενία, Ευγενούλα, Ευγενίτσα, Τζένη, Τζενούλα, Ευγενίκη

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Μήνας μεγάλων εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα

ΤΟΠΙΚΑ 12.08.2018 | 12:16 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Μήνας των εκπτώσεων και των προσφορών κατεξοχήν ο Αύγουστος, ωστόσο, η κίνηση που σημειώνεται δεν είναι αυτή που προσδοκούσαν οι έμποροι. Βέβαια, οι καλές τιμές και οι πολύ καλές προσφορές δεν λείπουν τονίζουν οι έμποροι, σημειώνοντας πως γίνονται και κάποιες έξτρα προσφορές εντός των καταστημάτων που κάνουν ακόμη πιο δελεαστικές τις αγοραστικές ευκαιρίες.

Το κλίμα στον εμπορικό κόσμο είναι ανάμικτο με ελπίδες για αύξηση του τζίρου αλλά και έντονο προβληματισμό, καθώς οι θερινές εκπτώσεις πραγματοποιούνται σε περιβάλλον αυξημένων φορολογικών υποχρεώσεων όλων των καταναλωτών, με αποτέλεσμα οι αγορές να μπαίνουν σε «δεύτερη μοίρα». Η κίνηση έως τώρα δείχνει αρκετά υποτονική, με τους καταναλωτές να κρατούν «μικρό καλάθι».

Οι εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου κάνουν λόγο για μείωση του τζίρου από την αρχή της χρονιάς , εικόνα που ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια της κατάστασης που επικρατεί στο λιανεμπόριο. Ωστόσο, οι προσδοκίες για τον τζίρο που θα πραγματοποιηθεί στις εκπτώσεις είναι σχετικά χαμηλές γιατί οι καταναλωτές για πραγματικούς και ψυχολογικούς λόγους εξακολουθούν να είναι συντηρητικοί ως προς τις δαπάνες τους.

Το τελευταίο 20ήμερο είναι και το πιο δυνατό των προσφορών, οπότε οι υπομονετικοί καταναλωτές είναι αυτοί που θα ωφεληθούν κάνοντας μια βόλτα στην αγορά και δείχνοντας εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις.

Τα καταστήματα θα πρέπει να αναγράφουν τις διπλές τιμές και σε περίπτωση που τα προσφερόμενα είδη είναι παραπάνω από το 50% των εμπορευμάτων που υπάρχουν στο κατάστημα, να υπάρχει σε εμφανές σημείο το ποσοστό που πρέπει. Έτσι, αναφορές στην παλιά τιμή, στην καινούργια τιμή και στο ποσοστό έκπτωσης είναι απαραίτητες και θα πρέπει να είναι κατανοητές από όλους.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης