Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 27.10.2023
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης, εκτός του Πειραιά, συνεχίζουν να καταγράφουν αρνητική ρότα στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο τρέχον εννεάμηνο καθώς το θαλάσσιο εμπόριο δεν έχει ανακάμψει, ενώ εξακολουθεί να υφίσταται το «κενό» που δημιούργησε η απόσυρση των ρωσικών φορτίων.
Τα λιμάνια του Ρότερνταμ, το μεγαλύτερο, και της Αμβέρσας, το δεύτερο μεγαλύτερο της Ευρώπης, ανακοίνωσαν μειωμένους όγκους διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου κατά 7,2% και 6,8% teu, αντίστοιχα, σε σύγκριση με πέρυσι. Επίσης και το λιμάνι της Βαλένθια, ευθέως ανταγωνιστικό του Πειραιά, κατέγραψε μείωση 9,96% στα 3.578.381 teu έναντι 3.974.100 teu το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Μόνο ο Πειραιάς με μία συνολική διακίνηση και στους τρεις προβλήτες 3.842.545 teu έναντι 3.776.942 teu το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου του 2022 κατέγραψε άνοδο 1,73% και ως εκ τούτου εδραιώνει τη θέση του ως το τέταρτο μεγαλύτερο λιμάνι της ΕΕ στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, με τη Βαλένθια να καταλαμβάνει την πέμπτη θέση.
Τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης αντιμετωπίζουν έλλειψη φορτίου, μετά την απόσυρση του ρωσικού όγκου εμπορευματοκιβωτίων, η οποία έχει προκαλέσει έντονο έλλειμμα, αναφέρουν οι αναλυτές. Αν και στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου οι πτωτικές τάσεις συγκρατήθηκαν, ο πληθωρισμός, η περιορισμένη οικονομική ανάπτυξη αλλά και η μετατόπιση των καταναλωτικών δαπανών από τα προϊόντα στις υπηρεσίες στη μετά πανδημίας εποχή επηρέασαν το εμπόριο, σημειώνει το λιμάνι του Ρότερνταμ.