Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Ολοκληρώθηκε Πρόγραμμα Επιμορφώσεων στο σύνολο των εκπαιδευτικών της Περιφέρειας

ΤΟΠΙΚΑ 16.07.2019 | 2:35 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Ολοκληρώθηκαν οι επιμορφώσεις προς όλες/όλους τις/τους Εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων που διδάσκουν σε όλες τις σχολικές μονάδες Δημοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας με θέματα:

Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη και Σχολική βία και εκφοβισμός.

Τα δύο θέματα αναλύθηκαν αρχικά με ισάριθμες εισηγήσεις και στη συνέχεια εξειδικεύτηκαν με αντίστοιχα εργαστήρια.

Σε ό,τι αφορά στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη προσεγγίστηκαν τεχνικές ενεργούς ακρόασης και οικοσυστημικής διδασκαλίας και προτάθηκε η ύπαρξη κανονισμών τόσο σε επίπεδο τμήματος όσο και σε επίπεδο σχολείου. Όλες οι τεχνικές που προτάθηκαν μπορούν να λειτουργήσουν τόσο σε προληπτικό όσο και σε επίπεδο αντιμετώπισης.

Σε ό,τι αφορά στη διαχείριση θεμάτων βίας και εκφοβισμού αναδείχθηκε ο υποκειμενισμός του χαρακτηρισμού ενός περιστατικού ως σχολικής βίας και παράλληλα η ανάγκη εξέτασης όλων των χαρακτηριστικών που θα οδηγήσουν στην αποδοχή του ως τέτοιο. Στις μελέτες περίπτωσης που εξετάστηκαν προτάθηκαν τεχνικές για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης σε ό,τι αφορά στην κατανόηση των ενεργειών και των συναισθημάτων κάθε εμπλεκόμενου σε περιστατικό σχολικής βίας.

Οι τεχνικές που παρουσιάστηκαν δεν είναι οι μόνες και αποκλειστικές αποτελούν, ωστόσο, μια πολύ καλή βάση για την ανάπτυξη και εφαρμογή και άλλων προσεγγίσεων. Σε κάθε περίπτωση οι τεχνικές, που παρουσιάστηκαν στα δύο εργαστήρια, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη και/ή την αντιμετώπιση ανάλογων περιστατικών (για παράδειγμα η ύπαρξη σχολικού κανονισμού οπλίζει τη μονάδα και για την αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας).

Οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν θετικά τη διάρκεια, το ενδιαφέρον και την πιθανότητα εφαρμογής στην καθημερινή πρακτική τους, όσων παρουσιάστηκαν.

Στο σημείο αυτό, νιώθουμε την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε όλες κι όλους τους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλίας, που εργάζονται στη Δημοτική Εκπαίδευση και συμμετείχαν στις δράσεις των ημερίδων. Ιδιαίτερα δε ευχαριστούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων των Σχολείων που πραγματοποιήθηκαν οι Ημερίδες αυτές.

Οι ηλεκτρονικές παρουσιάσεις, το υλικό που χρησιμοποιήθηκε στις επιμορφώσεις και επιπλέον υλικό που μπορεί να υποστηρίξει σχετικές δράσεις έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας.

ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης