Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Παιχνίδι μάθησης από νήπια και «συνάντηση» δύο Μουσείων στα Τρίκαλα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 17.02.2020 | 5:25 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

14 νήπια σε 15 ημέρες έφεραν πιο κοντά τις Κυκλάδες με τα Τρίκαλα και τα Μουσεία Τσιτσάνη και Κυκλαδικής Τέχνης. Μέσω της Πολυαισθητικής Μουσειοσκευής του οποίου, τα νήπια του Νηπιαγωγείου Φλαμουλίου έμαθαν, έπαιξαν, έψαξαν, δημιούργησαν. Και την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020 παρουσίασαν σε γονείς, φίλους, συγγενείς αυτή τους τη μάθηση, στον φιλόξενο και εμβληματικό χώρο του Μουσείου Τσιτσάνη.

Όπως εξήγησε η νηπιαγωγός του μονοθέσιου νηπιαγωγείου των Τρικάλων στη συνοικία του Φλαμουλίου κ. Αννα Χηνοπούλου, τα νήπια «προσέγγισαν γνώση με παιγνιώδη τρόπο». Ουσιαστικά, αξιοποίησαν τις δυνατότητες της μουσειοσκευής και:
– έμαθαν για τις Κυκλάδες και την ιστορία τους
– δημιούργησαν κατασκευή με γνωστό κυκλαδικό ειδώλιο
– ψηλάφησαν και «ένιωσαν» τη γραφή Μπράιγ
– ταξίδεψαν σε τόπους διαφορετικούς από τα Τρίκαλα, στα πανέμορφα νησιά των Κυκλάδων
– χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για αλίευση πληροφοριών σχετικά με το ταξίδι από τα Τρίκαλα στα νησιά
– άκουσαν τον τυφλό ερμηνευτή Ανδρέα Μποτσέλι να ενθουσιάζει
– προσέγγισαν βιωματικά τη φράση «Ολοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί»
– έγιναν μικροί αρχαιολόγοι και γλύπτες
– έκαναν υποθέσεις, κατέληξαν σε συμπεράσματα, πειραματίστηκαν
– διασκέδασαν με νησιώτικη μουσική και κυρίως μπάλο.
Το πρόγραμμα είχε την ονομασία «Ταξίδι περιπέτειας» με «οδηγό» την Πολυαισθητική  Μουσειοσκευή του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Με τον τρόπο αυτόν, το Φλαμούλι Τρικάλων, τα νήπια και τα δύο Μουσεία – σταθμός για τη χώρα, «δίδαξαν» τρόπους ενίσχυσης της διδασκαλίας και συνάντησης πολιτιστικών στοιχείων της χώρας μας.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

 

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης