Πέμπτη 16.01.2025 | Εορτάζουν: Δαν, Δανάη

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Σε προεκλογικό πυρετό τα επιτελεία των παρατάξεων

ΤΟΠΙΚΑ 16.05.2019 | 1:16 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Ελάχιστες μέρες έμειναν για τη διενέργεια των εκλογών για την τοπική αυτοδιοίκηση και των ευρωεκλογών, και τα επιτελεία, παρατάξεων βρίσκονται στο ζενίθ της προετοιμασίας τους. Τα εκλογικά κέντρα έχουν ανοίξει στους δήμους, και καθημερινά γίνονται το κέντρο των εξορμήσεων για τους υποψηφίους δημάρχους αλλά και δημοτικών συμβούλων, όπως και τα προεκλογικά περίπτερα.

Εκεί βρίσκει κανείς όλο το έντυπο υλικό που αφορούν τις θέσεις και τα προγράμματα που ρίχνονται στη μάχη της κάλπης, με μεγάλη δόση επικοινωνιακής τακτικής για να μπορέσουν να πετύχουν το στόχο τους : να προσελκύσουν δηλαδή τους ψηφοφόρους ώστε να τους εμπιστευτούν τη ψήφο τους.

Πέρα από τη προσπάθεια να επικοινωνήσουν τα μηνύματά τους πρόσωπο με πρόσωπο με το εκλογικό σώμα, παρατάξεις και υποψήφιοι επενδύουν σημαντικά και στην εικόνα τους και στο προφίλ τους, μέσα από φυλλάδια, κάρτες αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ειδικά σε αυτές τις εκλογές έχουν την τιμητική τους. Βιντεάκια, και διάφορες άλλες τακτικές επιστρατεύονται στην υπηρεσία της προσέλκυσης ειδικά των νέων ανθρώπων.

Τώρα, σε πολλές περιπτώσεις έχουμε και δείγματα υπερβολής… με στομφώδη συνθήματα, ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις, όπως διαπιστώνουν στην περιοχή μας οι ψηφοφόροι, κινούνται πάνω στις παραδοσιακές  προεκλογικές γραμμές θέλοντας να αποφύγουν το όποιο ρίσκο. Από εκεί και πέρα, μεγάλη σημασία δίνεται στην εικόνα. Όπως μας αναφέρουν επαγγελματίες που έχουν αναλάβει σχεδιασμό προεκλογικού υλικού υποψηφίων,  πολλές φορές τους ζητούνται παρεμβάσεις βελτίωσης της εικόνας των υποψηφίων, (λιγότερες ρυτίδες, αδυνάτισμα κοκ) . Όλα στο προεκλογικό πρόγραμμα είναι βέβαια, ενώ ο ανταγωνισμός προφανώς λόγω του πλήθους των υποψηφίων , είναι σαφώς έντονος και στην προεκλογική μάχη επιστρατεύονται όλα τα θεμιτά εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης