Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Στα τέλη Ιουλίου η γνωστοποίηση του νέου τρόπου εισαγωγής στα Πανεπιστήμια

ΠΟΛΙΤΙΚΗ 30.06.2018 | 5:23 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Ο νέος τρόπος εισαγωγής στα πανεπιστήμια, ο οποίος βάσει κυβερνητικού σχεδιασμού θα αρχίσει να ισχύει από τον Ιούνιο του 2020, πρόκειται να γνωστοποιηθεί στα τέλη του Ιουλίου φέτος, δήλωσε από τη Βουλή ο υπουργός Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου.

«Τα παιδιά που θα πάρουν απολυτήριο Λυκείου τον Ιούνιο 2020, θα μπουν με σύστημα που θα ανακοινώσουμε προς το τέλος του μήνα (όπως στη συνέχεια διευκρίνισε, εννοεί το τέλος Ιουλίου). Και το σύστημα αυτό θα είναι δομημένο ως προς το ποια θα είναι η Γ΄ Λυκείου», δήλωσε συγκεκριμένα ο Κώστας Γαβρόγλου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου, με τον ερωτώντα βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας να τονίζει ότι η επί μακρόν άγνοια περί τα σχετικά κυβερνητικά σχέδια, καθώς και οι αντιφατικές δηλώσεις στελεχών της κυβέρνησης αναφορικά με τον νέο τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, έχουν προκαλέσει απαράδεκτη σύγχυση στους μαθητές και στις οικογένειές τους. «Με επιπολαιότητα η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα. Τα παιδιά της Α΄ Λυκείου δεν γνωρίζουν το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια», είπε αρχικά ο κ. Χαρακόπουλος.

Ο κ. Γαβρόγλου επανέλαβε, κατ’ αρχάς, τις γνωστές θέσεις του ότι αν και αδιάβλητο δεν είναι παιδαγωγικά ορθό το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ένα σύστημα το οποίο «έχει κακοφορμίσει». Σημείωσε, στο πλαίσιο αυτό, ότι ουσιαστικά έχει «καταργηθεί η Γ΄ Λυκείου, ότι «το κακό πάει πλέον και στη Β΄ Λυκείου», και πως το σύστημα έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις: «Μόνο το 30% των παιδιών πάει στις δέκα πρώτες επιλογές του. Πρέπει να δούμε ποιο σύστημα θα μπορέσει να αυξήσει τον αριθμό των παιδιών που σπουδάζουν αυτό που θέλουν» ανέφερε για να προσθέσει μεταξύ άλλων: «Εχει ενισχυθεί η παραπαιδεία και κάθε φουρνιά παιδιών που δίνουν εξετάζεις κοστίζει 2,5 δισ. ευρώ». Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός Παιδείας, χθες, περιορίστηκε να «φωτογραφίσει» ένα σύστημα στηριγμένο στο απολυτήριο Λυκείου: «Αν στήσουμε μια “σωστή” Γ΄ Λυκείου, τότε το απολυτήριο θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο. Πρέπει να έχει μια αξία στη συνείδηση πολιτών. Πρέπει να παίζει κάποιο ρόλο, δεν λέω “αποκλειστικό” ρόλο. Το αντίβαρο στο σημερινό σύστημα είναι για εμάς το απολυτήριο. Και με εξετάσεις, με παρουσία, με εργασίες», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας με αφορμή την κριτική που κατά καιρούς δέχεται πως ουδείς από την κυβέρνηση έχει ποτέ μιλήσει για «ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια».

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης