Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Συμμετοχή και διάκριση του 7ου Πειραματικού Γυμνασίου Τρικάλων στο διαγωνισμό European School Radio

ΤΟΠΙΚΑ 30.04.2024 | 9:05 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Το 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο συμμετείχε στο διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού του European School Radio «Καν’ το ν΄ ακουστεί 2024», θέμα του οποίου ήταν η «Δύναμη της φιλίας», με το ραδιοφωνικό μήνυμα «Οδικός χάρτης προς τη φιλία», το οποίο κέρδισε το 1o βραβείο κριτών στην κατηγορία Γυμνασίου, και με το τραγούδι «Το ποντίκι και η γάτα».

Τα ζητήματα που απασχόλησαν τους μαθητές ήταν αν υπάρχει οδικός χάρτης που να οδηγεί με ασφάλεια και ακρίβεια στη δημιουργία μιας δυνατής σχέσης φιλίας, ποιες είναι οι προϋποθέσεις και ποια είναι τα εμπόδια. Ασφαλώς, ένα σύντομο ραδιοφωνικό μήνυμα δεν μπορεί να λειτουργήσει ως ένα πλήρες εγχειρίδιο. Άλλωστε, η φιλία δεν αποτελεί τεχνικής φύσης ζήτημα. Όση φαντασία και δημιουργικότητα και αν χρησιμοποιήσει κάποιος, είναι δύσκολο να στριμώξει μέσα σε 90 δευτερόλεπτα τόσες έννοιες που συνδέονται με προαπαιτούμενα ή εμπόδια για τη δημιουργία μιας στέρεης και δυνατής φιλικής σχέσης.

Οι μαθητές/τριές μας Κουκοράβα Παρασκευή, Κουκοράβα Σεβαστή-Ραφαηλία, Κωτούλα Παρασκευή και Στεφάνου Δημήτριος, υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, κ. Κωνσταντίνου Καλλιάρα, ΠΕ86, έκαναν τη δική τους προσπάθεια επισημαίνοντας κάποια ορόσημα που σηματοδοτούν την πορεία προς τη φιλία και την αποφυγή των παραγόντων που τη θέτουν σε κίνδυνο. Το σημαντικότερο είναι ότι ενεπλάκησαν σε μια διαδικασία που συνδυάζει την καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας και ήπιων ψηφιακών δεξιοτήτων, αξιοποιεί τη δημιουργικότητα και τη φαντασία και την ευαισθητοποιεί σε σχέση με πανανθρώπινες αξίες όπως η φιλία. Δείτε το μήνυμα εδώ.

Εξαιρετική ήταν και η προσπάθεια των μαθητών/τριών του Ομίλου Μουσικής που συμμετείχαν με το τραγούδι «Το ποντίκι και η γάτα». Ακολουθώντας τις συμβουλές του υπεύθυνου εκπαιδευτικού, κ. Λιόλιου Ιωάννη, ΠΕ79.01, και αξιοποιώντας τη μουσική τεχνολογία (ψηφιακά προγράμματα και εφαρμογές), οι μαθητές/τριες, έγιναν δημιουργοί, δίνοντας στη μουσική τη μορφή που οραματίστηκαν οι ίδιοι/ες, και δημιούργησαν πρωτότυπη σύνθεση χωρίς να υπάρχει προηγούμενη μουσική γνώση. Η εκτέλεση της σύνθεσης, ωστόσο, δεν ήταν μόνο ψηφιακή καθώς έγινε χρήση φυσικών οργάνων (πιάνο – κιθάρα). Η δραστηριότητα της δημιουργικής γραφής γέννησε μια φανταστική ιστορία συμφιλίωσης με ήρωες ένα ποντίκι και μία γάτα. Η ιστορία αυτή έγινε τραγούδι χρησιμοποιώντας το συλλαβο-τονικό σύστημα. Ακούστε το τραγούδι εδώ.

Συγχαίρουμε θερμά τις συμμετέχουσες μαθητικές ομάδες και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς -εμψυχωτές και τους ευχόμαστε πάντα στη ζωή τους να γεύονται την αγάπη που πηγάζει από την ύπαρξη μιας δυνατής φιλίας!

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης